onko sulla mini-taskarit

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mulla on 1,2,3,4. Onko viitosta tullut vielä. Olen käynyt monissa kaupoissa enkä ole nähnyt

Sivut

Kommentit (20)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Omistan kaikki, mutta mielestäni ne ovat huonoja julkaisuja. Niissä on aika paljon huonoja piirtäjiä ja vain vähän ennenjulkaisemattomia tarinoita. Olisi kiva, jos julkaisistaisiin minareisskin enemmän Cavazzanoa ja Scarpaa. Ja vaikka Andrea Ferrarista. Juuri tuossa uusimassa taitaakin kyllä olla Ferraiksen tarina, mutta kokonaisuudessaan toivon häntä enemmän myös minariin. Mielestäni paras Mini-Taskari on "Aku on Ykkönen". Mutta, tämän topicin idea olisi voinut olla vähän paremmin muotoiltu, vaikka "Mitä mieltä olette Mini-Taskareista?", eikä "onko sulla mini-taskarit", sillä kätännössä tähän ei ole helppo vastata muuta, kuin "On", tai "ei ole". Eikä tuollaiset vastaukset ole k-o-v-i-n hyviä.

Vierailija

mulla on vaa 2,3,4 koska ajattelin et minitaskarit on huonoja ja etten ala kerää niit mut ku muutin mieleni ni minitaskari 1 oli loppuunmyyty. En siks tykkää minitaskareista ku melkein kaikki sarjat on julkaistu aiemmin. Mut aion hankkii 1 ja 5

Vierailija

Mukin huoneesta löytyy minitaskarit ykkösestä vitoseen. En vaan tajuu miksi tuolla sivuilla on vieläkin minitaskari nelosen mainos, jonka päällä vielä lukee UUSI. En tajuu. Vois jo vaihtaa mainoksen.:)

Paras minitaskari on minun mielestä "Kolmen kopla". Vähiten hyvä ;) taas numero kakkonen; "Rikkaista rikkain"

Vierailija

mulla on vaan 2,3 ja 4. Ykkösen ja vitosen ostan kohta mutta eivät minitaskarit minua niin kiinnosta kun kerään taskareita.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Omistan kaikki Mini-Taskukirjat. Viitonen Eläköön Mikki ilmestyi viime tiistaina, mutta en ole sitä vielä kerennyt hankkia, kun pyörällä ei oikein voi tuota 2 km lenkkiä tehdä..

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

On kai viitonenkin jo tullut, ainakin ajankohtaista-osiossa se on ollut jo monta päivää. Itse en omista yhtään, mutta veljeni omistaa kolmosen ja nelosen.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat