Toejam & Earl

Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Oletteko pelannut vanhaa Sega-peliä nimeltä Toejam & Earl? Onko peli mielestänne hyvä? Oletko päässyt läpi?(minä olen) Tiedätkö pelikoodeja?

Tässä aiheessa voi keskustela kaikkea Toejamista ja Earlista. Pyydän teitä kuitenkin ensin vastaamaan, oleteko pelannut tätä peliä.

1-osan Juoni lyhyesti:Toejam ja Earl ovat kaksi avaruusoliota, jotka rakastavat funk-musiikintyyliä. Heidän avaruusaluksensa haaksirikkoutui maapallolle, ja hajosi moneksi kappaleeksi. Pelin tehtävänä on läpäistä pelin kaikki 25 tasoa. Osalla tasosta on avaruusaluksen pala. Seuraavalle tasolle pääsee hissillä. Jos tiput mustiin aukkoihin tasolla, tiput edelliselle tasolle. Aina kun uusi taso alkaa, saat tietää onko tasolla pala vai ei. Kun olet päässyt pelin läpi ja kerännyt kaikki palat, pääset seikkailemaan Toejamin ja Earlin kotipleneetalle Funkatronille. Ole kuitenkin varovainen, sillä maa on paha paikka, eikä peli ole helppo.

Pelistä on ilmestynyt myös 2 ja 3 osa.

Peli on julkaistu Sega Mega Drive alustalle vuonna 1991.

Peliä voi pelata kaksi tai yksi pelaaja. Pelaajat voivat seikkaila yhtäaikaa eri tasoilla, joka oli harvinaista pelin ilmestymisaikoihin. Peli on 2 ulotteinen. Kuvakulmaa ei voi kääntää.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Kommentit (7)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

touho kouho kirjoitti:Kyllä minä olen pelannut sitä (sinunkin kanssa);)

Tiedän. Myös zafiiri ja Roope Rankkakin on pelanneet sitä minun kanssa.

touho kouho kirjoitti:Tässä kyllä on jotain vikaa posti määräni ei noussut.

Pulinat-osiossa postimäärä ei nouse.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

olen pelannut! meillä on tietokoneella kyseinen peli. On meillä ollu myös sillä vanhalla Segallakin se, kunnes meni pelikone rikki! :o

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat