mitä vastasittejoulu kaIentrin ykköseen??????????

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mitä vastasitte joulukalenterin ykköseen eli "Mitä Roope anto akulle joulu lahjaks kun se oli niin urhee????????

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

jonzkuaku kirjoitti:Määkin vastasin sen karhuntaljan. Jos laittaa puhelinnumeron ei kukaan sinulle soita. Olen osallistunut jo kauan aikaa viikon kuplaan ja vieraaseen eikä kukaan ole vieläkään soittanut. Ei kai ne lapsille soita.......

Mielestäni sinne pitää täyttää kaikki kohdat joissa on tähti..ne ovat pakollisia tietoja.Eikä mulle oo ainakaan ikinä soiteltu vaik puh.numeron oon antanu, sähköpostia oon saanut ja se on hyvä.

Vierailija

en ole mihinkään jaksanut vastata, en ole ikinä voittanut missään mitään, paitsi jossain koulun arpajaisissa tyyliin. Ja veikkaus kupongeista pari ropoa...

Vierailija

Minä laittaisin karhuntaljan, mutta äitini ei anna merkitä omaa puhelinnumeroani koska jotkut lehtimyyjät muka soittaisivat hirveästi jos laittaisin. Hö! Mitä pötyä! Sain selville, miksi Roope antoi karhuntaljan tarinasta "Joulu Karhuvuorella"(en Aku Ankasta n:o 27) vaan alkuperäisestä tarinasta Hyvä ankka joulun tuopi-kirjasta(Ankalliskirjasto 2).

Vierailija

Voih, voih, ei pitäidi kuunnella iskää. Minä kun olin laittamassa tuota karhuntaljaa, mutta isä sanoi että se on kolikonkiillotus ainetta... :^/

Vierailija

Määkin vastasin sen karhuntaljan. Jos laittaa puhelinnumeron ei kukaan sinulle soita. Olen osallistunut jo kauan aikaa viikon kuplaan ja vieraaseen eikä kukaan ole vieläkään soittanut. Ei kai ne lapsille soita.......

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat