Arpalipppu ;D

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Haippa :D Missä se näkyy jos on vastannnu oikeen siihen joulukalenteeriin se "Arpalippu"??

Kommentit (3)

Vierailija

Ensiksi, tämä ei kuulu pulinoihin. Ja ite mie luulen että se ei näy missään, saat sen selville ehkä sitten kun olet voittanut sen kisan... ;^) siis jos se on menyt oikein...

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Sami-96 kirjoitti:Ensiksi, tämä ei kuulu pulinoihin. Ja ite mie luulen että se ei näy missään, saat sen selville ehkä sitten kun olet voittanut sen kisan... ;^) siis jos se on menyt oikein...

Pulinoihin voi oikeastaan kirjoittaa mistä vaan. Tästä kyllä voisi mieluummin keskustella nettisivut-osiossa.

Vierailija

djlordi kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:Ensiksi, tämä ei kuulu pulinoihin. Ja ite mie luulen että se ei näy missään, saat sen selville ehkä sitten kun olet voittanut sen kisan... ;^) siis jos se on menyt oikein...

Pulinoihin voi oikeastaan kirjoittaa mistä vaan. Tästä kyllä voisi mieluummin keskustella nettisivut-osiossa.

Tietenkin voi, mutta se EI olisi hyvä asia, jos joka ikinen aihe laitettaisiin tänne. Kaippa ne luulee että niihin ainakin vastataan, jos ne laittaa tänne missä eniten väki pyörii. Eilikkä jos joillekkin topiceille on oma aihealue, sinne ne pitää laittaa. (Vaikka ne kävisi jotenkuten jonnekkin muuallekkin).

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat