Kysyttävää joulukalenteriin liittyen

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

tyhjennetty.

Kommentit (13)

Vierailija

Lähetin toimitukseen viestiä. Ei ole vielä näköjään vastannut. Eli en osaa sanoa kun en itse edes tiedä. Olen kuitenkin varma että yksi arpa on.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

MacDonald kirjoitti:Siis mistä noi vastaukset noihin kysymyksiin löytää?

26.11.2008 ilmestyneen Aku Ankka lehden mukana tulleesta joulukalenterista ja sen luukuista.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

djlordi kirjoitti:

26.11.2008 ilmestyneen Aku Ankka lehden mukana tulleesta joulukalenterista ja sen luukuista.

Siis kysymykset löytää tuosta, mutta kysyit vastauksista, eli ne löytää Barksin tarinoista, aika vaikeita useimmat.

Vierailija

djlordi kirjoitti:

djlordi kirjoitti:

Siis kysymykset löytää tuosta, mutta kysyit vastauksista, eli ne löytää Barksin tarinoista, aika vaikeita useimmat.

Selvä.. Eli siis aika vaikee löytää joo. Mutta en kyllä sitä tajua, ett kun 1. päiväkin oli kysymyksenä toi "Mitä Aku sai Roopelta joululahjaksi, koska oli niin urhea?" Nii aika monta joululahjaa Aku varmaan saanu, ett mikä sit on oikee..

Vierailija

"Tiedät" sen vain, jos esim. etsiessäsi vastausta tai "tietämällä" olet 100% varma, että se on oikein. Kai siitä saa jossain vaiheessa näkymään paljonko arpoja on tilillää´n. Itse olen nyt varma, että tililläni on kaksi arpaa.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

MacDonald kirjoitti:

djlordi kirjoitti:

djlordi kirjoitti:

Selvä.. Eli siis aika vaikee löytää joo. Mutta en kyllä sitä tajua, ett kun 1. päiväkin oli kysymyksenä toi "Mitä Aku sai Roopelta joululahjaksi, koska oli niin urhea?" Nii aika monta joululahjaa Aku varmaan saanu, ett mikä sit on oikee..

Sitä mäkin mietin, mutta jossakin Barksin tarinassa niin on käynyt. TÄmänpäiväinen ainakin on tosi helppo.

Vierailija

Juuso-Juusto kirjoitti:missä siihen joulukalentariin voi vastata kun en löydä ollenkaa et miten ja missä..

www.akuankka.fi/joulu

rullaat vain sitä sivuu alaspäin ,että löytyy -joulukalenterikilpailu-

sitten klikkaat sitä. (jos tarkoitat sitä kilpailuu) [mun miestä se on siä].

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat