miks just tuo rofiili nimi&kuva

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mistä olet keksinyt profiiliin nimen ja kuvan?

Sivut

Kommentit (87)

Vierailija

Minä keksin oman nimeni koska jotenkin vain tuntui hyvältä olla megaduck.Kuvani taru on siitä koska kuvassahan on tavallaan kun jokin megaankka.

T:megaduck

Vierailija

Kuvaa en ole jaksanut laittaa ainakaan tähän mennessä. Ehkä sitten joskus...

Nimimerkkini taas keksin noin... vuosi sitten kun rekisteröidyin Travianin foorumeille (ja tätä nykyä lähes kaikki foorumikäyttäjäni ovat joko hauki20, siika20 tai lahna20). Älkää kysykö, miten keksin nuo =P En näes itsekkään tiedä täysin =)

Vierailija

Nimeni keksin vaan silloin, kun halusin rekisteröityä äkkiä tälle sivulle. Nimi on yhden portugalilaisen jalkapallopelaajan etunimi (en nyt muista kenen), silloin (kun rekisteröidyin) oli jalkapallopelejä. Tai ainakin lähi aikoina oli jalkapallopelejä, tai sitten ei. Nehän oli keväällä, ei vaan en muista nyt. :s Mutta tuo nimi jäi vain mieleen kun on niin hauska: Nuno.

Kuva: En nyt ole varma mikä kuva minulla on. Mutta jos se on se kuva (tarkistan sen sitten kun olen lähettänyt viestin) niin valitsin sen, sen takia, koska halusin jonkun uuden kuvan. Luulen nyt että minulla on Leenu, Liinu tai Tiinu kuva. Vaihdan aika usein profiilikuvan, ihan vain huvikseen.

Vierailija

Nimimerkkiä olen käyttänyt useammallakin foorumilla, joten laitoin sen tännekkin. Kuvan otin koska halusin jonkun eläimen, eikä ole tullut tätä kuvaa nähtyä kenelläkään pienen selailun jälkeen :)

Vierailija

Mielesäni kuvani on sympaattinen ja hauska. Pidän myös nickistä, joka on mielestäni jossain määrin huvittava...

Vierailija

No, halusin jonkin kivan hahmon, jota muut eivät "käytä". Kultu Kimallus tuli mieleen, kun olin vastikään lueskellut Roope Ankan elämä ja teot-kirjaa. Nimi tulee luonnollisesti kuvasta

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Nimi tuli siitä, että Tapsa on oikean nimeni lempinimi, ja sitten olen syntynyt 99-vuonna. Profiilikuvani valitsin, koska halusin jonkun positiivisen kuvan.

Vierailija

Niin wierii mistäs minä sen sain päähäni? No kuitenkin se tuli ensimmäisenä mieleeni ja minusta profiilikuvani on hauska.

Vierailija

Ei siis "otete", vaan "oteta". Ei "löyin", vaan löysin.

Voisiko muuten joku teistä antaa pistearvion kuvalleni ja nimelleni 1-10?

Vierailija

NIMI:

Minä taas mietin kahta lempipiirtäjääni Don Rosaa ja Carl Barksia. Molemmat ovat yhtä hyviä, niin mietin mikä on lempiaiheeni? Se on Aku Ankka. Okei! Päätin sitten, että kun kerran Walt Disney on keksinyt Aku Ankan, niin olkoon se sitten!

KUVA:

Mietin, että jos ei otete huomioon Barksia ja Rosaa, tykkään Taikaviitasta! Sitten löyin tämän.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat