Koulu uhkailu

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä mieltä olette koulu uhkailusta? Minusta se on tosi tyhmää ja inhottavaa. =(

//Kyse ei ole kiusaamisesta vaan uhkailusta, joka meinaa muiden koululaisten uhkailua.

Kiusaamisesta voi keskustella omassa topicissaan:

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/9636/kiusaaminen_

~Hidis

Sivut

Kommentit (67)

Vierailija

...? koska mitä? no kuiteski. munki mielestä uhkaukset ja kiusaaminen on tyhmää ja lapsellista. se on väärin!

Vierailija

Donald-91 kirjoitti:Ennenkaikkea vakavaa ja pelottavaa sekä tyhmää touhua. Kuten järkikin jo sanoo, niin sehän onkin vakava rikos. Sääli että jotkut pikkupojatkin kun kuulemma ovat tällaisia, eli uhkailuja tehneet, eivät edes ole ymmärtäneet, kuinka vakavasta asiasta todellisuudessa on kysymys. Valitettava totuus on, että perusturvallisuus on koulu-uhkailujen jälkeen pahasti huonontunut.

Olen samaa mieltä kanssasi.

Vierailija

Aika tyhmää. Mun yhden kaverin koulussa oli tällainen yhdeks maanantaiks ja niitten ei tarvinut mennä kouluun. Syylliset sai siitä jotku 50 000€ sakot.

Vierailija

S.virtanen kirjoitti:minä olen itse koulu kiusattu eli minua kiusataan tosi paljon vaikka opetttajat sanoo niille niin ei ne lopeta :(

Ikävä juttu. Jotku voi masentuaki koulukiusaamisesta.

Vierailija

Mä oon alaasteen vitosel ja yläasteel tuli pommiuhkaus. Sen takii ruokalaa ei päässy suorintatietä moneen päivään ja ovet oli lukos. Tosi tyhmää!

Vierailija

S.virtanen kirjoitti:minä olen itse koulu kiusattu eli minua kiusataan tosi paljon vaikka opetttajat sanoo niille niin ei ne lopeta :(

sama

Vierailija

Meidän lähikoulussamme oli tällainen uhkaus viime vuonna. Kyllähän se vähän mietitytti, enkä näe sitä millään tavalla inhimillisenä toimintana.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat