Mikä on parasta kavereissasi?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

minkälainen sinusta on hyvä ystävä? kertokaa pliis! (ei oo pakko)

Kommentit (5)

Vierailija

Mun mielestä ehkä se että se on luotettava ystävällinen ei mun mielestä sellainenen joka ylpeilee ja haukkuu kaverin ulkonäköä. sillä mun 1 kaveri on sellainen.

Vierailija

Mulla on kaksi tooooooosi hyvää kaveria. Paras kaveri asuu vastapäisen talon naapurissa ja toisiksi paras kaveri 10 minuutin kävelymatkan päässä. Paras kaverini on todella ihana, myös äitini mielestä. Hän on vaatimaton, ystävällinen, kiltti, luotettava, lohduttava, auttavainen, kaikkea mitä ystävän kuuluu! Hän on myös huumorintajuinen, niin kuin toinen ystäväni. Toisiksi paras kamuni nauraa melkein koko ajan, hän ei valita mistään. Tai no, hän valittaa siitä, kun minä valitan liikaa... Hän hymyilee koko ajan ja äidistänikin hän on todella iloinen ihminen. Joskus hän alkaa kikattaa parhaan ystäväni kanssa jostain ihan päättömästä asiasta. Joskus ja joskus..., monta kertaa päivässä. Harmi, etten naura yhtä helpoti. He ovat IHAN MAhtavia ystäviä, sellaisia, kun kuuluukin. Ystävyyttä kannattaa vaalia, se on tärkeää. Kun ystävä on heidän kaltaisensa, on hän todellinen ystävä. En harrasta mitään, joten minulla on kavereina suurin piirtein vain heidät ja yksi muu hyvä ystävä. Enempää en tarvitse, he riittävät. Suuri määrä ystäviä ei korvaa aitoa sydänystävää. Näen heidät joka päivä koulussa, he ovat samalla luokalla ja koulun jälkeenkin. Toivon, että tämän jälkeen jokainen teistä tietää, millainen on kunnon ystävä ja millaisen kohtelun he ansaitsevat. Heille täytyy olla samanlainen kuin he sinulle, he ansaitsevat sen!

ps. kunnon ystävä ei paljasta salaisuuksia!

Vierailija

Iinesihkulle: Harmi että sulla on niin kurja ystävä. Älä kuitenkaan kiusaa häntä. Uskon että et olekaan sellainen.

Vierailija

Kyllä mulla hyviä ystäviä löytyy ja sellainen on luotettava ,ystävällinen ja Todella kiltti :)

-_Megaduckki_- Nostin tätä toppaa pohjalta :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat