aku ankka joulukalenteri

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

oliko teistä aku ankka joulukalenteri hyvä idea?minusta se oli oikein mukava sillä jos vastaa oikeein kysymykseen voi voittaa mini läppärin:olin ottanut kisaan kantaa yhden kerran ja nyt olen mukana arvonnassa.:D

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

Pikkurottuska kirjoitti:Mistä sinne joulukalenterin kysymyksiin voi vastata? Olen pihalla koko asiasta. ?????

Menet ensin etusivulle.Siitä painat joulupuuhat.Sitten siellä on eri vaihtoehtoja ja valitset niistä joulukalenterikilpailun.

Vierailija

djlordi kirjoitti:Viimeaikoina siinä joulukalenterikilpailussa on ollut mielestäni aika helppoja kysymyksiä ja vastauksia. Tämänpäiväinenkin mukavan helppo.

Joo, tänään oli tosi helppo, se on muuten siitä samasta tarinasta myös tuo luukku nelosen kysymys. :^D

Vierailija

djlordi kirjoitti:

rosarules kirjoitti:Ne kaikki kysymykset tähän mennessä on ollu (kai)Carl Barksin joulutarinoista.Mä vastasin tokaan väärin kun mun kaveri kerto sen vastauksen&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

ps.Hauska kuva lelluka94!

Kaikkihan ne kysymykset liittyy Barksin tarinoihin, koska sen joulukalenterin kuvankin on piirtänyt Barks.

Barksin joulutarinat ovat klassikoita, joten kysymysten on oikeastaan pakko liittyä niihin. Kysymyksiin olisi paljon vaikeampi vastata, jos ne olisivat jonkun Gulienin keksimiä, ym.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

ape kirjoitti:Minä en muistanut koko joulukalenteria enkä jaksa enää alkaa aukomaan sitä.

Kyllä kannattaa vielä, vaikka vastaisit vain kerran, niin voit jo voittaa jotakin. Tuuripeliä nimittäin :D.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hyvä idea oli joulukalenterin keksiminen. Olen vastannut joka päivä ja varmaan 2-3 on mennyt väärin. Tänään oli kyllä helppo minusta tuo kysymys.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat