The Lord of the Rings ( Taru sormusten herrasta

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mie fanitan tota niin sanokaa kuka tykkää ees tosta =) kiinostaa =) :) ;) jne.

Kommentit (15)

Vierailija

Itse lukeudun Taru Sormusten Herrasta faniksi. Sen päättelee jo nimimerkistäni. Koko trilogian olen lukenut viisi kertaa, ja Sormuksen Ritarit ja Kaksi Tornia-kirjat olen lukenut kuudesti. Lisäksi olen lukenut Silmarillionin kahdesti ja Hobitin kolmesti, ja muutkin Tolkienin suomennetut tuotokset olen lukenut läpi. Itse siis omistan Tolkienin kirjoista Taru Sormusten Herrasta kirjat (samoissa kansissa), Hobitin ja Silmarillionin. Omistan kaikki kolme elokuvaa, jotka ostin huuto.netistä, tällä samaisella nimimerkillä, sieltä tämä Akusivun nimimerkkini on peräisin. Omistan myös kaikki Taru Sormusten Herrasta PS2-pelit. Lisäksi on huoneessani viisi suurta karttajulistetta kirjasta Tolkienin maailman kartat, joka on opus, joka kertoo nimensä mukaisesti, Tolkienin maailmojen kartoista. Piirtelen usein kohtia tai paikkoja Taru Sormusten Herrasta kirjoista. Lisäksi LOTR-hulluuttani kuvastaa se, että osaan haltiakirjoituksen ulkoa:) Harjoittelin kirjoittamaan sillä kun ei ollut muutakaan tekemistä. Lempikirjaani en trilogiasta tiedä, sillä kaikki ovat mahtavia. Lempihahmoja ovat kaikki, kaikissa on jotain hienoa ja hyvää. Kuutosluokalla tein englanniksi esitelmän LOTRista, luokkalaiseni olivat hieman ulkona Faramireistä ja Klonkuista.

Taru Sormusten Herrasta kirjat ovat lempikirjani, ja elokuvat lempielokuvani.

Semmoinen LOTRhullu olen^^

Vierailija

Siis se on aivan fantastinen "sarja". Fanita LOTRIa yli kovaa. Tein kerran tästä aiheesta keskustelun mutta se on hautautunut tonne jonnekkin aikoja sitten.

Lotr-kirja on aivan mahtava, ja elokuvat myös! Minun lempihahmoja on Aragorn, Arwén, Galadriel... no ainakin nuo. Notta nyt sitte tierätte että mä tykkään Lotrista yli kaiken, :D

Vierailija

Määkin pidän Taru Sormusten Herrasta. Kaikki niistä elokuvista on ihan mahtavia. Haluaisin nähdä siitä trilogiasta pidennetytkin versiot.

Oon lukenut kirjatkin kerran. Lisäksi olen lukenut Hobitin.

Suosikki hahmoa ei ole, mutta Legolas ja muut haltiat ovat kyllä ihan hyviä.

Vierailija

Frodo95 kirjoitti:Itse lukeudun Taru Sormusten Herrasta faniksi. Sen päättelee jo nimimerkistäni. Koko trilogian olen lukenut viisi kertaa, ja Sormuksen Ritarit ja Kaksi Tornia-kirjat olen lukenut kuudesti. Lisäksi olen lukenut Silmarillionin kahdesti ja Hobitin kolmesti, ja muutkin Tolkienin suomennetut tuotokset olen lukenut läpi. Itse siis omistan Tolkienin kirjoista Taru Sormusten Herrasta kirjat (samoissa kansissa), Hobitin ja Silmarillionin. Omistan kaikki kolme elokuvaa, jotka ostin huuto.netistä, tällä samaisella nimimerkillä, sieltä tämä Akusivun nimimerkkini on peräisin. Omistan myös kaikki Taru Sormusten Herrasta PS2-pelit. Lisäksi on huoneessani viisi suurta karttajulistetta kirjasta Tolkienin maailman kartat, joka on opus, joka kertoo nimensä mukaisesti, Tolkienin maailmojen kartoista. Piirtelen usein kohtia tai paikkoja Taru Sormusten Herrasta kirjoista. Lisäksi LOTR-hulluuttani kuvastaa se, että osaan haltiakirjoituksen ulkoa:) Harjoittelin kirjoittamaan sillä kun ei ollut muutakaan tekemistä. Lempikirjaani en trilogiasta tiedä, sillä kaikki ovat mahtavia. Lempihahmoja ovat kaikki, kaikissa on jotain hienoa ja hyvää. Kuutosluokalla tein englanniksi esitelmän LOTRista, luokkalaiseni olivat hieman ulkona Faramireistä ja Klonkuista.<br />

Taru Sormusten Herrasta kirjat ovat lempikirjani, ja elokuvat lempielokuvani. <br />

<br />

Semmoinen LOTRhullu olen^^

hyvä että löytyy ees 4 fania ja jos minutkin lasketaan niin 5.

miulla on kaikki elokuvat mutta aion lukea myös kaiki osat kun en kerennyt lukee mutta olen lukenut frodon ukista kirjan. jeehu

Vierailija

Se on upea kirjasarja. Odotan innolla Hobitti-elokuvaa joka tehdään Hobitti-kirjan pohjalta. Se tapahtuu ennen Tarua Sormusten Herrasta.

Vierailija

Mielestäni Lord Of The Rings on paras kirjasarja, mikä on ikinä ollut. Paras elokuva on Kuninkaan Paluu ja parhaastakirjasta nen tiedä. Meillä on Tolkienin tuotannosta Silmarilloin ja Sormusten Herrasta yksissä kansissa. Odotan innolla Hobitti-elokuvaa.

Vierailija

mä pidän tosi paljon oon lukenu kirjat ja kattonu elokuvat monta kertaa.

paras elokuva on kuninkaan paluu ja paras hahmo on aragon

Vierailija

hei kertokaa milloin hobbitti elokuva tulee? ja tuleeks se siis dvd!!???!!!??? haluan sen! se on ehdottomasti saatava! niin kertokaa....?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat