Aku Ankka 49/2008

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tein nyt itse tämän kun en huomannut että tälläinen olisi jo tehty. Pahoitteluni jos tälläinen onkin jo tehty. Ja asiaan: Tänne voi kirjoitella mielipiteitä tämän viikon akkarista. Ns.Tyhmät viestit kuten: "Tyhmä Topic." ovat kiellettyjä. Pyytäisin siis että nuo äskeisen esimerkin kaltaiset viestit jätettäisiin pois. Ja minun mielipiteitäni tämän viikon akkarista: Tämän viikon akkari ei mielestäni ollut järin hyvä tosin Mikki-tarina piristi lopussa. Mukavaa oli myös nähdä Kai Vainiomäen käsikirjoitus avaustarinassa. Tosin en sitten järin pitänyt Bernandon piirroksista. Kokonaisarvosana tämän viikon akkarille on 8-

Kommentit (8)

Vierailija

Kojaisin viestiäni: Enhän minä typeriä viestejä tietenkään voi kieltää, mutta toivoisin ettei niitä lähetettäsi tänne. Anteeksi tuplapostaus

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Odotin paljon vaisumpaa akkaria. Positiivinen yllätys siis tuli postiluukusta alas. Vuoden keskitasoa. Parannettavaa kyllä ensi viikkoon löytyy.

Kansi: Kaukaa katsoen kansi näytti huonolta ja suttuiselta, mutta lähemmäpää tarkastellessani se olikin ihan mukiin menevä. Hyvä idea, siitä pisteet Daanille.

Moukkia ja kirjatuokkia: Alkuun tarina näytti varsin huonolta. En ole Feriolin Egmont-töiden suurihalija. Lähdin lukemaan tarinaa ja huomasin, että se olikin sehr hyvä, vaikkei lähelläkään mitään huipputasoa. Taso yllätti minut kuitenkin. Juoni oli jokseenkin ennalta-arvattava.

Paljon onnea vaan!: Odotin kamalaa tarinaa. Juoni oli yllättävän hyvä. Siitä pisteet minulle vieraille kirjoittajille. Bernadó jatkoi kamalalla linjalla. Siitä miinuspisteet hänelle.

Kyllä koira koiran tuntee: Odotin tästäkin varsin huonoa, mutta toisin kävi. Juoni loistava, piirrokset mukiin menevät. Perusmiguelia. Hyvä tarina kuitenkin, ehkä jopa läpuskän paras.

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:Niin, ihan hyvä akkari kokonaisuudessaan. Mielestäni näille Aku Ankka-lehti-topicelle voitaisiin tehdä yksi "Uusin Aku Ankka-lehti"-topic, johon vastattaisiin uusimmasta lehdestä ja sen laadusta. <br />

<br />

Tämän päivän lehti oli ihan keskiverto.<br />

<br />

Kansi: Daan Jippesin piirrokset olivat aika huonot, eivät minun mieleeni. Jippesiltä on nähty paljon parempiakin piirroksia. Juoni hieman teennäinen. Arvosana: 7-.<br />

<br />

Moukkia ja kijatoukkia: Ihan hyvä tarina. Juoni oli hieman kulunut, ja ennalta arvattava. Kuitenkin kiva nähdä Kai Vainiomäkeä akkarissa. Saisi olla enemmänkin. Feriolin piirrokset olivat ihan hyvät, sitä tavallista Feriolia. Ja, olen ehkä hiukan kyllästynyt tarinoihin, jossa Akulle käy huonosti lopussa. Arvosana: 8.<br />

<br />

Paljon onnea vaan!: No niin, mahtuihan lehteen pohjanoteerauskin. Bernadón piirroksista en pidä yhtään, ja hahmona vielä Matami Mimmi. Juoni tavallinen, ja perin tylsä. Arvosana: 5½.<br />

<br />

Kyllä Koira koiran tuntee: Ihan hyvä käsikirjoitus Sune Troelstrupilta. Ideaa en muista nähneeni ennen. Miguelin piirrokset perusluokkaa, ihan hyviä siis. Ehkäpä lehden toiseksi paras tarina. Arvosana: 8+.<br />

<br />

Mikki Hiiri ja Robin Hood (osa 3): Ehdottomasti lehden paras tarina. Piirrostyyli mainiota, niinkuin aina Gottfredsonilla. Ted Osbornen käsikirjoitus mainio. Varsinkin Mikin joutuminen kirjan kautta Sherwoodin metsään oli mainiota. 30-luvun Mikki-sarjat ovat vailla vertaa. Ainakin useimmiten. Arvosana: 9.<br />

<br />

Kauppa se on joka kannattaa: Aika huono juoni. Nykyisistä yksisivuisista en paljoakaan pidä. Piirtäjä, Piet Voordes, on uusi tuutavuus minulle. Piirrostyyli ei ihmeemmin säväytä. Ei muistuta paljoa ketään. Jan Krusen kässäri oli aika huono siis. Arvosana: 7-.<br />

<br />

Kokonaisuus: 7½<br />

<br />

Tällaisia arvosteluja peräänkin, kiitos.=)

Tuo yksi "uusin Aku Ankka lehti" -topic olisi minustakin mainio idea. Voisin tehdä sen heti ensi vuoden akkareille. Ja sitten tämän vuoden kolmelle viimeiselle akkarille.

Vierailija

karkki18 kirjoitti:Se oli tosi kiva, varsinkin se Robin Hood tarina:)<br />

mikki hiiri ja robin hood oli aivan surkea! minun mielestäni mikki hiirelle pitäisi olla ihan oma lehti. mikki hiiret vie vaan turhaa tilaa muuten hyvästä akkarista! toivon että muutkin ovat samaa mieltä niin että akkarissa ei olis enää mikki hiiriä

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Niin, ihan hyvä akkari kokonaisuudessaan. Mielestäni näille Aku Ankka-lehti-topicelle voitaisiin tehdä yksi "Uusin Aku Ankka-lehti"-topic, johon vastattaisiin uusimmasta lehdestä ja sen laadusta.

Tämän päivän lehti oli ihan keskiverto.

Kansi: Daan Jippesin piirrokset olivat aika huonot, eivät minun mieleeni. Jippesiltä on nähty paljon parempiakin piirroksia. Juoni hieman teennäinen. Arvosana: 7-.

Moukkia ja kijatoukkia: Ihan hyvä tarina. Juoni oli hieman kulunut, ja ennalta arvattava. Kuitenkin kiva nähdä Kai Vainiomäkeä akkarissa. Saisi olla enemmänkin. Feriolin piirrokset olivat ihan hyvät, sitä tavallista Feriolia. Ja, olen ehkä hiukan kyllästynyt tarinoihin, jossa Akulle käy huonosti lopussa. Arvosana: 8.

Paljon onnea vaan!: No niin, mahtuihan lehteen pohjanoteerauskin. Bernadón piirroksista en pidä yhtään, ja hahmona vielä Matami Mimmi. Juoni tavallinen, ja perin tylsä. Arvosana: 5½.

Kyllä Koira koiran tuntee: Ihan hyvä käsikirjoitus Sune Troelstrupilta. Ideaa en muista nähneeni ennen. Miguelin piirrokset perusluokkaa, ihan hyviä siis. Ehkäpä lehden toiseksi paras tarina. Arvosana: 8+.

Mikki Hiiri ja Robin Hood (osa 3): Ehdottomasti lehden paras tarina. Piirrostyyli mainiota, niinkuin aina Gottfredsonilla. Ted Osbornen käsikirjoitus mainio. Varsinkin Mikin joutuminen kirjan kautta Sherwoodin metsään oli mainiota. 30-luvun Mikki-sarjat ovat vailla vertaa. Ainakin useimmiten. Arvosana: 9.

Kauppa se on joka kannattaa: Aika huono juoni. Nykyisistä yksisivuisista en paljoakaan pidä. Piirtäjä, Piet Voordes, on uusi tuutavuus minulle. Piirrostyyli ei ihmeemmin säväytä. Ei muistuta paljoa ketään. Jan Krusen kässäri oli aika huono siis. Arvosana: 7-.

Kokonaisuus: 7½

Tällaisia arvosteluja peräänkin, kiitos.=)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kansi on aika huono, tavallinen. Ei vieläkään joulutarinoita, paitsi yksi tavallaan. Yksi parhaimmista piirtäjistä, Ferioli, on piirtänyt Korhosen käsikirjoittaman tarinan. Aku on tyhmä, kun tottelee aina Iinestä. Iines ei päästä Akua edes omaan kotiin. Tarina on kuitenkin ihan hyvä Korhosen tarinaksi; pisteet 3/5. Matami Mimmistä en tykkää yhtään, ja vielä Bernadon piirtämänä nyt. Onneksi tarina oli lyhyt, ja ei aivan niin huono kuin ajattelin; pisteet 2/5. Sitten tämän lehden parhaimpaan tarinaan, eli Miguelin piirtämään "Kyllä koira koiran tuntee". Ihan hyvä tarina, koska se on joulutarina ainakin melkein; pisteet 4/5. Viimeinen osa Gottfredsonin huonosta tarinasta, annoin sille Aku Ankan kirjastossa yhden pisteen, ennen kuin edes luin :); eli pisteet 1/5. Viimeinen yksisivuinen oli ihan ok tarina; pisteet 3/5.

Lehden kokonaispisteet: 7+/10.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat