Tietokoneet

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mikä tietokone?

Kommentit (8)

Vierailija

Nostoviesti! Haluaisin itesekin kuulla mitä koneita teillä on, sillä olen suunnitellut oman koneen ostoa..

:Kuparikukkulan Kuningas:

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Lainaus:
Re: Re: RE:Tietokoneet

Jones Duck - 08.05.10 12:00 (ID 522350)

Suosittelisin Kuparikukkulan kuningas MacBookia. Toimii hyvin, ja on hintansa arvoinen.

samaa mieltä! Se toimii nimittäin hyvin!

~JD™

Vierailija

HP, eli Hewelett-Packard. Melko vanha läppäri, joka kuitenkin edusti aikanaan läppäreiden huipputasoa. Perheessämme on kuitenkin tämän lisäksi vielä 5 konetta. Yksi Fujitsu-Siemens läppäri (Isosiskoni), 2 muuta HP läppäriä (Isovelijieni) , ja yksi LG läppäri, (Isän) sekä vielä ikäloppu Compaq joka pyörii vaan nurkissa, eikä ole käytössä. Tämä jolla nyt olen on siis se lähinnä minun ja äitini käytössä oleva vanha HP.

[quote]Re: Re: Re: RE:Tietokoneet

Veli Huilu - 08.05.10 12:01 (ID 522353)

[quote]Re: Re: RE:Tietokoneet

Jones Duck - 08.05.10 12:00 (ID 522350)

Suosittelisin Kuparikukkulan kuningas MacBookia. Toimii hyvin, ja on hintansa arvoinen.

samaa mieltä! Se toimii nimittäin hyvin!

--------------------------------------------------

Kyllähän ne Macit ihan hyvin toimii, mutta hinta- laatusuhteensa vuoksi suosittelen Hp kannettavia, mikäli kannettavaa olit ostamassa. Toki jos oikein haluaa kunnon merkkitietokoneen, ja arvostaa paremman luokan brändejä, niin MacBook on paras valinta. Muista kuitenkin, että kaikki kaupassa olevat ohjelmat ja pelit eivät käy Macciin. Mac- ohjelmistot ovat useimmiten myös kalliimpia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat