(cf58d005-61a2-4f71-b94d-11ddb92de04c) - cf58d005-61a2-4f71-b94d-11ddb92de04c

Vierailija

This thread contains comments for topic "cf58d005-61a2-4f71-b94d-11ddb92de04c" (id=cf58d005-61a2-4f71-b94d-11ddb92de04c) which can be found in the [XXXX] portal.

Kommentit (14)

Vierailija

Kiitos Virva hyvästä blogista, ja kiitos samoin hyvää joulun odotusta ja itsenäisyyspäivää myö sulle! Olen varma, että näistä viidestä kysymyksestä olen vastannut oikein ainakin kahteen, mutta pitää odottaa 5.1. asti että tietää miten kävi.

Vierailija

Kiitos hyvästä blogista! Voi voi tätä jännityksen määrää! Vasta 5.1 arvotaan ne palkinnot! Olisihan se hienoa voittaa se pääpalkinto, eli läppäri!

Vierailija

Jep. En ole kokeillut Akudoa, sillä en ole siinä kauhean hyvä. Hehheh. Mukavaa joulunodotusta teillekkin. Tuo Joulukalenteri ja Joulukalenterikilpailu olivat aika hyvä idea. Kiitos teille, ja hyvää yötä!

Vierailija

tosi kiva kun viitsitte yllä pitää näitä sivuja ja päivittää kunnollapelasin kerran yhdessä peli paikassa oiskohan ollut tarueläintalli niin ne ei päivittäny koskaan. hyvää joulua ja tsemppiä lehden tekemiseen!

Vierailija

Olisi todellakin hauska voittaa miniläppäri. Ja kaksi ensimmäistä kysymystä olivat helppoja, mutta muut eivät tähän saakka.

Vierailija

Harmi kun joulukalenteriin ei voi osalistua ilman sähköpostia. En itse pääse nyt osalistumaan. Tämän viikon akkarista pykäsin jo eilen arvostelun. Se tulee tässä: AA 49/2008 Odotin paljon vaisumpaa akkaria. Positiivinen yllätys siis tuli postiluukusta alas. Vuoden keskitasoa. Parannettavaa kyllä ensi viikkoon löytyy. Kansi: Kaukaa katsoen kansi näytti huonolta ja suttuiselta, mutta lähemmäpää tarkastellessani se olikin ihan mukiin menevä. Hyvä idea, siitä pisteet Daanille. Moukkia ja kirjatuokkia: Alkuun tarina näytti varsin huonolta. En ole Feriolin Egmont-töiden suurihalija. Lähdin lukemaan tarinaa ja huomasin, että se olikin sehr hyvä, vaikkei lähelläkään mitään huipputasoa. Taso yllätti minut kuitenkin. Juoni oli jokseenkin ennalta-arvattava. Paljon onnea vaan!: Odotin kamalaa tarinaa. Juoni oli yllättävän hyvä. Siitä pisteet minulle vieraille kirjoittajille. Bernadó jatkoi kamalalla linjalla. Siitä miinuspisteet hänelle. Kyllä koira koiran tuntee: Odotin tästäkin varsin huonoa, mutta toisin kävi. Juoni loistava, piirrokset mukiin menevät. Perusmiguelia. Hyvä tarina kuitenkin, ehkä jopa läpyskän paras. Mikki Hiiri ja Robin Hood: En ole lukenut, sillä säästän jouluksi. Kauppa se on joka kannaattaa: Hyvä juoni, kohtalaiset piirokset. Kyllä Piet Voordesista vielä loistava piirtäjä tulee. Koko akkarin arvosana (4-10): n. 7

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat