montako kovakantista?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mulla on 10

Kommentit (6)

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Näitä keskusteluja on todella monta. Mulla on 13 kovakantista kirjaa ja kolmen tekijän piirtämä kuva ja seittemän nimmarit.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Sinun pitäisi tietää, että näitä on jo niin paljon, ettei uusia yksinkertaisesti kukaan halua tänne. Foorumi täyttyy tällaisilla topiceilla, mitä on jo todella monta. Esimerkiksi tuolla "Keräilyn" ensimmäiselläkin sivulla on jo tällainen. Kutenkin listani;

Niitä on pyöreät 99.

Seuraavat: Aku Ankan Juhlasarjat 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ja 10, Ankalliskirjasto 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ja 8, Ankantekijät 1 (2 kpl, toinen on 1. painos, ja toinen on nimmaroitu 2. painos), 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ja 10 (2 kpl Kummatkin nimmaroituja, toisssa kuva), Kovakantinen taskari 200, 10 Parhaat Sarjat-kovakantista, 13 Ankkalinnan-kirjaa, Roope-sedän parhaat, 7 Don Rosa-kirjaa (kaikissa nimmarit, kahdessa kuva), Aku Ankan Lukupaketti, 14 Näköispainosta, 2 Roope-sedän Kultaharkkoa (toinen 1.painos, toinen 2.painos), 2 Saksan hall Of Fame-Ankkakovakantista (Don Rosa ja Floyd Gottfredson), Parhaat Palat 1956-1958, Aku Ankan joulu, Jättikirjat: Mikin suuret seikkailut (1.painos), Aku Ankka joka päivä 365 (1.painos), Minä Roope-setä (ties mones painos), Ankallinnan säpinät (ties mones painos), Minä Aku Ankka (ties mones painos), Mikki ja Hessu Mullin Mallin (1.painos), Mikki Hiiren Hatunnosto (1.painos), Myyttien Saari, Nälkäinen Kummitus, Rokkikukot 1 ja 2, Aku Ankka Extra-näköispainoskirjt 1 ja 2, ja kaksi Neljä Mestaria-kirjaa, kummassakin tekijöiden nimmarit. Yhteensä siis 99 kovakantista.

Vierailija

Vain yksi.Se on sama kuin kisumisu98:lla eli Ankkalinnan alamaailma ja sain sen Aku Ankan tilauksen yhteydessä eli vuoden alussa,koska silloin aloin tilata Aku Ankka-lehteä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat