itsenäisyyspäivä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

miust on kivaa ku on itsenäisyyspäivä ku voi pitää vapaata koulusta ja saa tehä mitä ite haluaa

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Katson linnanjuhlia ja myös sitä paraatia joka järjestetään Turussa, harmi vaan että en ehtinyt kotiin katsomaan porilaisten marssia vaikka ei se mikään maailmanloppu ole. Mekin leivomme pipareita itsenäisyyspäivänä.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Nonniin. Nyt on sitten itsenäisyys päivä. Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille! Itse aion viettää tätä juhlapäivää varmaan katsomalla linnanjuhlia. Kirkkoon pitäisi tästä kohta hipsiä.

Vierailija

Minulla on kiireinen itsenäisyyspäivä, mutta perinteitä kerkeän kunnioittamaan. Katson aivan varmasti linnanjuhlat ja sytytän aivan varmasti kynttilät pöydälle.

Vierailija

Hyvä ítsenäisyyspäivää toivottaa Walt Disney.

P.S. Muistakaa kuunnella Jean Sibeliuksen Finlandiaa. Se on hyvää musiikkia itsenäisyyspäivänä! Minä kuuntelen vain sitä koko itsenäisyyspäivän. Ja sen jälkeen joululauluaja ja toivotaan myös toki lunta. Eikö niin! :)

Vierailija

tikkulihas kirjoitti:miust on kivaa ku on itsenäisyyspäivä ku voi pitää vapaata koulusta ja saa tehä mitä ite haluaa

Mutta kun se on lauantaina, niin ei olisi muutenkaan koulua. Harmi ettei ollu jokunen koulupäivistä!

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!

Vierailija

Hyvää itsenäisyyspäivää vaan kaikille! Itse aijon katsoa telkusta etulinjan edessä, tuntematonta sotilasta ja linnan juhlia. Kynttilät laitan pöydälle, lipunkin laittaisin mutta salko on talvikorjussa. Ja Finlandiaa kuuntelen jos se jostain löydän.

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille! Minä en katso kokonaan niitä Linnan juhlia, mutta katson silti suurimman osan. Jee! Me leivotaan tänään pipareita! Se on kivaa puuhaa. Ja kyllä minäkin katson presidentinpuheen.

Vierailija

Meilläkin linnanjuhlien katsominen on oikea perinne... Syömme herkkuja ja katsomme linnanjuhlia. Tänään teemme pitsaa.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Meidän perinne on tehdä pitsaa, katsoa linnanjuhlia, sytyttää kynttilät ja vahdata muuten vaan televisiota, myös hautausmaalla käydään.

Vierailija

Niin juuri oli todella ärsyttävää koska itsenäisyyspäivä oli lauantaina koska olisi muuten ollut lomaa. Ajattelin meneen elokuviin katsomaan tänään uutta Bondia ja linnanjuhlat (ainakin osittain.)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat