Todistukset! (Puoli vuotta mennyt)!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä numeroita saitte todistuksiin? Minä sain tällaisen todistuksen:

Välitodistus (lv. 2008 - 2009)

4. vuosiluokka.

Oppilas: Aleksi (sukunimi). Syntymäaika: 010898.

Käyttäytyminen ----------- 8. (Osaa hyvät käytöstavat. On yhteistyökykyinen. Arvostaa useimmiten omaa ja toisten työskentelyä. Huolehtii opiskeluympäristöstään ja yhteisöstään. käyttäytyy yleensä koulun sääntöjen mukaan. Antaa työrauhan.

Äidinkieli ja kirjallisuus ----------- 9.

A1 kieli: englanti ----------- 8.

Matematiikka ----------- 9.

Ympäristö ja luonnontieto ----------- 8.

Kommentit (12)

Vierailija

Meillä sama kuin Oupilla. Voin kertoa sitten joskus 21.-22.12. niin oman todistuksen arvosanat. Paperi, joka näkyy näyttökuvassani on tyhjä, sillä sitä ei ole vielä täytetty siitä kohtaa. Ikäväkyllä :(

Iloista joulua toivottaa kaikille Walt Disney!

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Ei niitä vielä jaeta.. mutta aine-arvionti on tällainen:

Äidinkieli ja kirjallisuus: 9

Englanti A-kieli: 9½

Matematiikka: 9½

Ympäristö- ja luonnontieto: 8½

Elämänkatsomustieto: 9½

Musiikki: 8

Liikunta: 8

Kuvataide: 9

Olin todella, todella pettynyt, en saanut seiskaa yltistä, kuvis ei ollut kymppi ja äikkä ei ollut 9½ :'(

Vierailija

me saadan kans tokarit vasta kun lähetään joululomalle (23.12) mut keväällä mun tokari oli tämmönen

matikka 8

äidinkieli 9

historia 9

ylt 9

kuvis 9

liikka 9

käsityöt(puu) 9

englanti 9

uskonto 9

musiikki 9

ja ootan kyl aika samanlaista tokaria, mut hissa sais olla 10 ja yltti tippuu ehkä 8... :(

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Sain perjantaina jaksotodistuksen tokasta jaksosta. Filosofiasta sain kasin, se meni huonoiten. Enpä kyllä jaksanut siihen panostaakaan. Bilsasta, musiikista ja enkusta sain ysin. Kympit tulivat sitten ruotsista, saksasta ja matikasta. Ihan ok todistus, keskiarvo näytti olevan suunnilleen 9,3. Huonompi kuin viimeiksi, mutta tässä jaksossa oli vaikeampia aineita.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat