(0ba97d36-8460-4616-81b9-1bc0d3c85ccc) - 0ba97d36-8460-4616-81b9-1bc0d3c85ccc

Vierailija

Noista en lukisi muita kuin Mikki Hiiren juhlakirjan. Muista en tiedä yhtään mitään. Uskon että vain se Mikki Hiireen juhlakirja on minulle hyvä kirja.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Pitäisi hommata se Yön ritari-sarjakuva, sillä olen Batman-fani, mutta se ei harmillisesti liity mitenkään siihen uuteen Batman-elokuvaan. Suosittelen sen katsomista.

Vierailija

Jaha. Noista en taida lukea mitään. Jos jouk pitäisi valita niin se olisi kyllä tuo Mikki Hiiren juhlakirja.

Vierailija

Lienenkö minä sitten mieleltäni vanha tai pelkästään outo, pidin kuitenkin Minun elämästäni, kun se ilmestyi. Taidan lukea nytkin, mutta ainoastaan kirjastoversiona. Oma budjettini on vähän heikko tällä hetkellä, kirjaostoksilla käyn joulun jälkeen. Kiinnostuin aluksi tosta Hergén sarjakuvakirjasta/sarjakuvakoonnista (? kirjoitetaanko se noin?), mutta ei ollut ihan sitä Tintti-tasoa. Juuri kuten sanottiin: suunnattu enemmän lapsille.

Vierailija

This thread contains comments for topic "0ba97d36-8460-4616-81b9-1bc0d3c85ccc" (id=0ba97d36-8460-4616-81b9-1bc0d3c85ccc) which can be found in the [XXXX] portal.

Vierailija

Minun elämäni on huono sarja vähän outo, sopineekin vanhemmille, kuten Roopen hattu kertoo. Mikki kiinnostaa on vaan tosi hintava jos oikeen muistan.

Vierailija

Minunkin mielestäni ainoa hyvä olisi tuo Mikki Hiiren juhlakirja. Ton Yön ritarin olen nähnyt elokuvana. Oli hyvä. :) Suosittelen!

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat