Mikä on hurjin huvipuisto laite, jossa olet käynyt?

Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Tämä on siis yleispätevä keskustelu kaikista huvipuistoista. Voit esimerkiksi sanoa, missä huvipuistoissa olet käynyt ja missä hurjissa laitteissa olet käynyt. Omasta mielestäni hurjimmat laitteet, missä olen käynyt, on Powerparkin Booster, Puuvuoristorata, Typhoon, Cobra ja Pegasus, Wasalandian Superspin ja Tivoli Sarjolan Waltzer. Boosteria on sanottu Suomen hurjimmaksi laitteeksi, mutta luulin sitä vielä hurjemmaksi.

Olen käynyt siis Powerparkissa, Särkänniemessä, Wasalandiassa ja Visulahdessa. Särkänniemestä jäi vähän huonoja muistoja, sillä olin vain pari senttiä liian lyhyt, että olisin voinut mennä kaikkiin laitteisiin. Visulahtikaan ei ollut mikään erityisen hyvä paikka.

Sivut

Kommentit (66)

Vierailija

Kesälomalla mentiin Amerikkaan,floridaan sinne Disney Worldiin, (reilusti isoin disney puisto,sanoisin kyl koon perusteel pieneksi maaksi)

niin siellä se hollywood studios teemapuistossa(vanha nimi oli mgm studios) se "Rock'n roller coaster. starring aerosmith" jonka makeen (ja pitkän) odotus alueen ja videon jälkeen ku menee laitteeseen alkaa lähtölaskenta ja sit kiihtyy nii et pää painuu taakse ja itse radassa ei välil ees tienny mitenpäin on. sitten siellä yks "tower of terror" laittees ku tiputetaan hissistä ja ku kauhuttelu laiteha se oli nii sen syy miks se tippu oli kyl aika karsee, no osittain siks pelottava ku apu turvavyö oli samallainen ku esim:autossa ja joku pulska tyyppi melkee paino siit napist keske tiputuksen mut myöhemmin huomasin et se oli lukittuna matkan ajan. ja sit vähemmän hurja laite oli joku avaruus vuoristorata jonka nimee en muista tuolla kokonaan disney aiheisessa puistossa nimeltä magic kindom (siis se mis on se tuhkimon linnakin).voin sanoo et minkää kuvien tai videoiden perusteel et tiiä melkee mitää noista se on ite koettava jotta tietäis niin mahtavaa se on. (ja en tiiä saako tänne laittaa linkkejä mutta http://www.kennetti.fi/wdw2.html -sivulta voi lukee disney worldista ja sen laitteista teemapuistoittain.)

Vierailija

se rock'n rollercoaster on siks kans aika paha ku se kiihtyy 0-90km/h noin.2sekunnissa ja sori jos innostuin liikaa :-#

Vierailija

Olisin halunnut mennä särkänneiemeen, mutten päässyt tänävuonna. Lempparini särkkiksestä on Tornado! Kamalin kohta on alku, tiedätte mitä tarkoitan, jos olette Tornadossa olleet : D. Hurjin laite, ( ja yhtä hyvä, kuin tornado) missä olen ollut on *Looping*, DOMissa, saksassa. Siinä on viisi silmukkaa (olympia renkaat) ja kun kyyti loppui, pääsäni pyöri, kuin moukarinheittäjällä suorituksen jälkeen :D Siihen menisin mieluusyi vielä uudestaan... : )))

Vierailija

hurjin laite?varmaankin Power parkin äkkipudotus tai särkän niemen se uusin laite.ketkä muuten fanittaa särkän niemen tornaadoa.heh otettiin kaverin kaa skaba että kumpi pystyy käymään siinä useamman kerran putkeen.no hävisin tietenkin sillä kaverini meni 33 kertaa ja minä vain 32 kertaa.johtunee siitä kerros buskerista minkä söin sitä ennen.niin ja mikä on teistä paras huvipuisto missä ootte käynyt

Vierailija

No, paras huvipuisti jossa olen käynyt on särkänniemi, ja laitteet; Half Pipe, Tornado ja TROMBI! ;) ja sit powerparkin Cobra ja booster on ihania. Rakastan semmosii hurjia laitteita mutta en o käyny ku särkkikses ja poweris :D

Vierailija

Minä fanitan Tordanoa! sillai ku se menee pää alaspäin ja muutenki hyvä. Mutta Trombi on paras, siinä mennään mahallaan ja se menee hauskasti ja yhessä vaiheessa kiepsahtaa ympäri :> uskallatteko muuten pitää silmät auki kaikis laitteis? :)

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Kuka muuten on käynyt Powerparkissa? Me menemme sinne ensi kesänä. Aavistan jo ennalta että paras laite siellä on Cobra. Olen käynyt Wasa landiassa, Suomen tivolissa, Tivoli Sariolassa, Jukujukumaassa. Enää ei muistu mitään isoja huvipuistoja mieleen, missä olen käynyt.

Vierailija

toi oli se laite! Tac so mykke (ei varmana menny oikeen).paras kohta tornaadossa on ehkä se alku puotus tai sitten se kohta kun tullaan sen alotuspaikan läpi kiepillä

Vierailija

sorry tuplapostaus ja vastaus kysymykseen:kyllä tohdin.äkkipudotuksessa oli kyllä sellanen kohta niinkuin että argh,milloin tää oikein tippuu

Vierailija

Sry, pakko taas vastata, olen käynyt power parkissa ja paras todellakin on Cobra. Ehkä kaikki luulee (niinkuin minä aluksi) että takaperin ja pää alaspäin on karsea mennä mutta takaperin on rennompi kuin etuperin ;D ja mä uskallan pitää silmät auki mut kiljun et saan happee =)

Vierailija

oon käynyt särkän niemessä ja power parkissa ja jossain ruotsalaisessa huvarissa.harmi sillä en oo käynyt coobrassa sillä se oli rikki kun olin menossa

Vierailija

En tiedä.. Olen nimittäin käynyt kaikissa, joihin on ollut mahdollisuus. Varmaankin tornado särkän niemestä, tai cobra power parkista. Onhan niitä varmaan parempiakin, mutta täältä pohjanmaalta ei linnanmäelle noin vain huristella...

Mutta eiköhän sitä tule vielä sieläkin käytyä, serkut asuu siellä...

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Oletteko te käynyt Visulahdessa? Minä olen, kuten jo sanoinkin. Eikö olekin siellä aika hurjat ne vesiliukumäet? Minä en uskaltanut laskea siitä kieppiliukumäestä, koska olin silloin 7-8 vuotta, kun kävimme siellä Visulahdessa, enkä osanut silloin uida ilman apua.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat