kenet haluaisit aku ankkan sivulta kaveriks?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ehkä Salwerin

Sivut

Kommentit (131)

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Noo, ainakin Akuhullu97, Salwerist ja Sami-96. He ovat ihan todella mukavia käyttäjiä. On niitä kyllä muitakin asiallisia ja mukavia tyyppejä.

Vierailija

Kiitos JP$! Haluasin toki tavata erittäin monia käyttäjiä, mutta jos pakko on jotkut mainita niin tässä olisi muutama:

Salwer,JP$,adz,Akuhullu97,Siru05,Sami96,djlordi ja tietysti MacDucky.

Vierailija

Haluaisin tavata Mikkiksen ja muita Mikki-faneja. Ei pelkästään heitä vaan muitakin.

Kannatan

Aleksi MacAnkkahullu 010898: "mutta tuo ankkatapahtuma olisi kiva, jos sinne tulisivat kaikki täällä olevat. Jokaisella pitäisi olla lappu, jossa lukee oma nimimerkki. Muuten, otetaanko ensi vuoden puolella sellainen äänestys minne kaikki ankistit ympäri suomea tulisivat? Ne, ketkä kannattavat Ankkatapahtumaa jonne kaikki tulevat / äänestystä sanovat: Kannatetaan.

Noo, sanokaa mielipiteenne, ja äänestäkää. 10 ääntä ankkatapahtumalle, ja otamme äänestyksen missä ankkatapahtuma on. Minä kannatan ehdotusta,"

Minä kannatan ehdottomasti, sillä en juttele akusta... ym. kuin täällä sivuilla ja välillä pikkuveljeni kanssa. Kavereihini ei kuulu yhtä kovia fanittajia kuin minä. Tapahtuman ptäisi olla jossain "keskellä" Suomea, sillä meitähän on pohjoisesta etelään, lännestä itään. Kannatan!

Vierailija

musta olis kiva olla salwerin ja samin kaveri. olis myös hauska nähä Wonderlust. Tommoi ankkatapahtuma ois kiva, mut niinku sami sano, et jos se ois jossai pienes kyläs jossai rämeessä niin kukaa ei varmaa jaksais sinne ryömiä. jos se taas ois helsingissä, pohjosessa asuvien ankkafanien pääsy sinne olis ihme. et olis hyvä jos se paikka ois jossai keskellä suomee tai jotai, et kenenkää ei tarviis uhrata koko päivää matkustamiselle.

Vierailija

Miten te voitte sen sanoo kun ete ees nää ettekä kuule toisianne. Ette tiiä muista mitään. Itsekkin joskus mietin millasiä tyyppejä siellä on.

Vierailija

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:

Tapsa99 kirjoitti:Kannatan, mutta tiedän, tiedän sen että se kuitenkin järjestetään Helsingissä, eikä täältä sinne vain tullakkaan ihan helposti. Täältä on noin 700km Helsinkiin. Ja muutenkin, olen varmaan ainoa joka on rekisteröitynyt tänne täältä minun kotikaupungistani.

700 kilsaa? Krooh... Pyyh... Äänestä kaupunkia, johon haluat kaiken ankkakansan tulevan. Aleksi MacAnkkahullu äänestää Mikkeliä!

yli 2000 kilsaa

Vierailija

no sen mad melonin ja tiun kaa oon jo kaveri(ku ehotin niille tätä sivuu ja ne on mun luokka kamuja) mut ois kiva tutustuu taikisfaniin ja djolrtiin

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Ankkatapahtumaa kyllä kannatetaan täällä päin.

Mä haluisin tavata Ankkarockin, Salwerin, Wierii ja Akuhullun.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Hanhihannu kirjoitti:Täällä on monta mukavaa tyyppiä, joiden kanssa olisi joskus mukava tavata livenä, mutta voihan sitä olla nettikavereitakin. Ja en itse nyt menisi päätä pahkaan tapamaan jotain nettituttuani. Ensin pitäisi ottaa henkilöstä selvää netin kautta, ennen kuin tapaisi hänet livenä. Ja olisi kyllä mukava, jos olisi jokin tällainen ankka tapahtuma... Sinnehän voisi tulla, vaikka www.akuankka.fi miitti. Mutta ainoa ongelam olisi se, että se olisi teitenkin Helsingissä...

Joo, kaiken pitää olla aina Helsingissä, mutta jos se olisikin jossain tuppukylässä täällä Karjalassa, kukapa tänne vääntäytyisi.

Jos kyllä semmonen "miitti"-tapahtuma järjestettäisiin, kyllä minä sinne tulisin! Luulisin... Muutenkin kun isäni asuu Vantaalla, niin sinne voisi mennä samalla.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat