Kenestä tulee suomen seuraava pressa????????????

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minusta tietenkin! :)

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:...muuttu...

KÄÄK! Miten minä tuollaisen kirjoitusvirheen olen päästänyt läpi? Siinähän siis piti lukea muuttaa.

Suuri Salwer teki kirjoitusvirheen ;)

Mäki uskon että Niinistö muuttaa sinne

Vierailija

Kuka tahansa, mistä tahansa puolueesta, mutta _EI_ SDP:stä tai Vasemmistosta! Se nyt vain on oma mielipiteeni, joten älköön kukaan loukkaantuko...

Vierailija

Onko ehdokkaat jo valittu? Siihenhän on 4 vuotta. Luulin että Niinistö ei halunnut asettua toista kertaa ehdolle. Ketäköhän äänestäisin?

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Toivottavasti Aleksander Stubbista tulee seuraava presidentti!! On hyvä ja pätevä muutenkin, sekä tietenkin näiden lisäksi on e-d-u-s-t-a-v-a.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

SatuPatu kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:Veikkaan, että seuraavaksi linnaan muuttu Stubb tai Niinistö.

Itse olen sitä mieltä, että Stubb on vielä hieman tulokas (ei pahalla :D). Hänhän tuli ulkoministeriksi ihan äskettäin, kun Kanerva erotettiin... Ehkä siihen hommaan tarvitaan hieman kokemusta lisää.

Siinähän sitä kokemusta kokoajan tulee, sitäpaitsi ei Stubb mikään vihreä ole, hyvä pohja jo pressaksi Suomelle, laajat suhteen muihin maihin ja sana hallussa, diplomaattimainen.

Haluaako joku Haloskauden jatkuvan kuten Kekkoskauden kymmeniä vuosia?

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

adz kirjoitti:Siinähän sitä kokemusta kokoajan tulee, sitäpaitsi ei Stubb mikään vihreä ole, hyvä pohja jo pressaksi Suomelle, laajat suhteen muihin maihin ja sana hallussa, diplomaattimainen.<br />

<br />

Näin on näreet. Pidän Stubbia vahvana ehdokkaana. Ainoa haittapuoli Stubbissa on se, että hän leijuu puhtailla hampaillaan hymyilemällä niin, että hampaat varmasti näkyvät:D.

adz kirjoitti: Haluaako joku Haloskauden jatkuvan kuten Kekkoskauden kymmeniä vuosia?

Vaikka joku haluaisikin, se ei ole mahdollista. Uusien lakien (80-luvulla tehtyjen:D) mukaan sama pressa saa istua vain kaksi kautta eli 12 vuotta. Halosen kausi loppuu siis 1012.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat