Mitä toivotte joululahjaksi ?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Itse toivon lähinnä

- Aku Ankka-lautapeliä, koko perheelle

- Paria Wii-peliä

- Lahjakortteja vähän joka paikkaan

- Rauhaa maahan ja ihmisille hyvän tahdon :D

- Hyviä todistuksia

- Monia vastaajia tähän kysymykseen

En tiedä onko tällaisia keskusteluja tullut monta, mutta kannoin kuitenkin korteni kekoon. ;)

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

no toivon Fenderin sähkökitara pakettia ja sitten kung-fu panda/lego indiana jones pelipakettia Xbox360:kympille ja sitten Guines world records 09-kirjaa :):):):):):):):D:D:D:D

Vierailija

Siru05 kirjoitti:Läppäri<br />

Marilyn mansonin levyjä<br />

Marilyn mansonin elämänkerran<br />

painajainen ennen joulua leffan( enkuksi nightmare before christmast)

Unohdin pari. Marilyn manson bändipaidan ja uniklubi bändipaidan,akuja,ja uniklubin uusimman levyn kaikki mitä mä annnoin

Vierailija

Mä toivon kaikista eniten ''Houkutus'' kirjaa ja Fall Out Boyn uusinta levyä :) siinä onkin ne mitä haluisin....mut oma kannettava olis tietysti kiva mut ei oo niin kova pakko saada semmosta :P

Vierailija

Rakas joulupukki, mulla ois vain yks toive, että maailmassa ois rauha............................ja sitten vielä Nokia 5000-kännykkä, ja ois nintendo ja siihen peli kiva ja sitten vielä karkkia ja leluja ja kaiken lisäksi LUNTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija

Mä toivon Nomination rannekorua, H&M lahjakorttia, Paul Frank paitaa, Idols 2008 levyä ja Anna Abreun uutta levyä.

Vierailija

10 kultakaivosta

7 timanttikaivosta

pari platina kaivosta

ferrarin

oljy lähteitä

hopea kaivoksia

rubiineja

safiireja ja pehmo karhun näin aluksi

Vierailija

hmm..vaik 10 ihanaa erirotusta koiranpentua!!!!!!:D kyllä mulle käy toi meiän nykynenki mut oishan se kivaa jos ois monta koiraa:D nei mut kävis mulle kyllä noi lappalaisen toiveetki;D no ei mut hmm.. ehk Baby Born no EI! mut OIKEESTI jos pitäis sanoo ni ehk jku levy jku Anna Abreun Now tai jku sellane..:/

Vierailija

Läppäri

Marilyn mansonin levyjä

Marilyn mansonin elämänkerran

painajainen ennen joulua leffan( enkuksi nightmare before christmast)

Vierailija

Uutta hienoo kännykkää, digikameraa jos on 8,o mekapikselii ja rahaa and h&m:n lahjakorttia.... ja kaikkea tosi hauskaa :)

Vierailija

hyvää itsenäisyyspäivää kaikille! toivon joululahjaks sturm und drangin ja voice vol3 cd:t, ja hyvän tokarin. me ostettiin koira, ja siinä on joululahjaa kyllikseen!! :):);)

Vierailija

PSP ois kiva sillä sillä vai kuunnella musaa,kattoa elokuvia ja pelata pelejä.ja olen myös ajatellut että oisi mukava saada ensinnäkin PS2:Lle need for speed collektion editor missä on NDS underkround,NFS2 ja prostreet,star wars force unleashed,sekä elokuva Muumio:lohikäärme keisarin hauta tai Handcook vai miten se nyt kirjoitettiin

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat