Hevarit tänne!!

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Eli tänne kaikki jotka kuuntelee sitä HYVÄÄ musiikkia!! Nyt jutellaa musiikista!!

Kommentit (4)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Armaassa musatopicissani otetaan vastaan myös sen paremman musatyylin diggarit. Siellä voi aivan hyvin puhua niin hevistä, metalista kuin goottimusastakin. Ja kaikesta muusta. Näin suppean aiheen menestyminen kun on erittäin heikkoa, suosittelen kääntymään musatopan puoleen. Siellä myös sivujen aktiivisin metallistihevarijöötti, minä>: )

Vierailija

En oikein hirveästi pidä hevistä. Olisit Piia voinut kirjoittaa sen tuonne _wonderlustin_ "Musiikki" topiciin. Tällaiset menestyy kyllä aika huonosti täällä tosi vähän niitä topiceja jotka menestyvät ihan kunnolla että niihin kirjoittaa monet sadat käyttäjät. Itse en ole sellaista topicia tehnyt enkä varmaan koskaan tule tekemäänkään. ):

Piia
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Pikkurottuska kirjoitti:En oikein hirveästi pidä hevistä. Olisit Piia voinut kirjoittaa sen tuonne wonderlustin "Musiikki" topiciin. Tällaiset menestyy kyllä aika huonosti täällä tosi vähän niitä topiceja jotka menestyvät ihan kunnolla että niihin kirjoittaa monet sadat käyttäjät. Itse en ole sellaista topicia tehnyt enkä varmaan koskaan tule tekemäänkään. ):

Joo nii oisin voinu.. (;

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat