Tykkäättekö yleisurheilusta? Kenen urheilijoiden nimmareita teillä on?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mä tykkään. Ainaki seurata sitä jos ei muuta. Mulla ei oo kenenkää nimmaria mutta haluaisin saada Tero Pitkämäen nimmarin.

Kommentit (7)

Vierailija

Tykkään siitä mutta mulla ei ole kenenkään nimmaria enkä ole koskaan käynyt paikan päällä katsomassa. Mä haluaisin kyllä joskus mennä ihan paikan päälle katsomaan mutta toistaseksi tulee katottua vaan telkkarista.

Vierailija

Kyllähän mä, ainakin korkeushypystä (en kyllä ole siinäkään erityisen hyvä) En omista KENENKÄÄN nimmaria... Paitsi tietysti kavereiden nimmareita xDD

Vierailija

Harrastan yleisurheilua, lähinnä Ketävyysjuoksua. Nimmareita mulla on vaikka kuinka paljon esim. Tero Pitkämäki, Tommi Evilä, Jukka Keskisalo, Jelena Isinbajeva, Sergei Bubka, Tero Järvempää ja tosi paljon muita. Nykyään en enää kauheena nimmareita kerää, mutta pienempänä tuli kerättyä tosi paljon. Katson Yleisurheilua TV:stä ja paikan päällä. Olen ollu Eliittikisoissa 5 kertaa, Ruotsiottelussa 4 kertaa ja Helsingin MM-kisoissa 2005 olin kolmena päivävä katsomassa.

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Tykkään yleisurheilusta. Minä itse tykkään pituushypystä. Minulla ei ole kenenkään urheilijoiden nimmaria. Haluaisin Tero Pitkämäen ja Tommi Evilän nimmarin.

Vierailija

Pidän yleisurheilusta. En harrasta sitä, mutta joskus sitä tulee aina kokeiltua... Omin lajini on ehkä keihäänheitto.

Lähinnä katson kuitenkin yleisurheilua TV'stä tai ihan paikan päältä, Helsingissä kun asun.

Minulla ei ole kenenkään yleisurheilijan nimikirjoitusta, eikä minusta ole kovin tärkeätä omistaa sitä, pääasia että arvostaa jotain urheilijaa oikeasti, ei pelkästään paperille kirjoitetun töherryksen avulla. Tämä oli minun mielipiteeni.

Vierailija

Tykkään siitä ja harrastan sitä tosi paljon. Mitä elämäni olisikaan ilman yleisurheilua. Minä olen ollut kerran katsomassa keihäänheittokisoja Kuortaneella ja sain siellä tosi monen heittäjän nimmarit.

Nyt minulla on:Ari Mannion, Teemu Wirkkalan, Andreas Thorkildsenin, Tero Pitkämäen, Sari Keskitalon ainakin. En muista onko enempää.

Minun ennätykset yleisurheilussa on:

Keihäänheitto:26,87

Pituushyppy:3,41

40m:7,23

150m:26,49

1000m:3,56

Kiekonheitto:12,31

Kuulantyöntö:6,59

Pallonheitto:36,92.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat