Ketä Fanitat??

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Siis ketä fanitat? Kuka on sinun mielestä esim. paras näyttelijä, laulaja... Itse pidän ranskalaisesta laulajasta nimeltään Alizée. Lempi näyttelijäni on Rupert Grint, joka esiintyy Ron Weasleynä Harry Potter elokuvissa.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Bändit/artistit: Lady GaGa, Katy Perry, MCR, Paramore...

Näytteliät: Nicole Kidman, Ewan McGregor ja Jhonny Depp.

Vierailija

Cristian Albersia, Heikki kovalaista, Jukka Hentusta, Kimi Räikköstä, Jarkko Ruutua, Mario Lemieuxia ja muita hyviä urheilijoita

Vierailija

Aku Ankkaa ja Harry Potteria! Sitten katon joskus vaarilla jalkapalloa telkkarista mutta mitään suosikkijoukkuetta ei ole...

Vierailija

Näyttelijät:Johny Depp, Heath Ledger, Mitch Hewer

Laulajat:Jim Morrison, Ozzy Osbourne, Axl Rose

Bändit:The Doors, Guns N Roses, Velvet Revolver, Blondie, The Rolling Stones, The Beatles, Black Sabbath

Kitaristit:Slash, Duff McKagan, Robby Krieger

Ja sitten, vaikkei näitä oikeastaan voi fanittaa:

Musiikin tyylisunnat:Rock, Psykedeelinen Rock, Hard Rock, Blues Rock, Blues

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Minä fanitan lätkäjoukkueita.

Mestiksestä tietenkin fanitan Vaasan Sporttia (Mestiksen mestari 2008-2009, Päävalmentajana toimi tähän aikaan Juhani "Tami" Tamminen.), sekä moninkertaisia mestareita Mikkelin Jukureita.

SM-Liigasta fanitan Lahden Pelicansia, Helsingin Jokereita, Espoon Bluesia, ja Jyväskylän JYPiä.

Laulajista: -

Näyttelijöistä: -

Urheilijoista: Jonas Anderson (Oulun Kärpät, ja ennen HPK), Markus Jämsä (Vaasan Sport), Kim Nabb (Vaasan Sport), Tuomas Tarkki (Oulun Kärpät MV), Jaakko Suomalainen (Vaasan Sport MV), Sinuhe Wallinheimo (Jyväskylän JYP MV), Teemu Selänne (Anaheim Duck's, Helsingin Jokerit, Suomen maajoukkue)..

Muita: Aku Ankkaa (Kiinnostuksen kohteista kiinnostavin.).. jne.

Aku Ankkaa fanitan eniten.

Vierailija

laulajista fanitan akonia ja pete parkkosta(tän vuoden idolssista), urheillioista tero pitkämäkeä ja näytteliöistä zac efronia ja johny deppiä

Vierailija

Laulajat: Yksi ja ainoa, King of Pop, eli Michael Jackson! Oon aivan lätkässä siihen mieheen, ja sen musiikkiin (Älkää kysykö miksi, en itsekään tiedä). Michael on maailman paras tansiija ja laulaja, ja se oli 80-luvulla söötti!(Vaikka sitä on kyllä aika vaikea uskoa)

Bändit: AC/DC, Guns N' Roses, 3OH!3, Aqua, Captain Jack

Näyttelijät: Orlando Bloom, Heath Ledger, Hayden Christensen

Kitaristit:Slash, Eddie van Halen

Vierailija

En hirveästi pidä verbistä "fanittaa", joten olen päättänyt "digattaa". Enpä hirveästi muuta digatakkaan kuin Sonic the hedgehogia, josta tiedän vaikka mitä. Minä myös piirrän sitä ja viisi Sonic-peliäkin löytyy. Niiden lisäksi omistan kaksi Sonic-paitaa, Sonic-avaimenperän ja -kaulakorun, kaksi tyhjennettyä Sonic-ilmapalloa ja sellaisen pienen, mega turhan & tylsän pelijutun. En tietämättömyyttäni edes tiedä, mikä hitsi se on, mutta Sonic-tavara ainakin. Sonicin digattamista olen harrastanut kolme vuotta, eli 8-vuotiaasta lähtien.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat