Ankkapiirtäjien koko nimet!

Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Eli: Tänne saa laittaa Ankkapiirtäjien koko nimejä. Ei saa matkia toiselta. Pitää vain laittaa tänne ne, jotka tietää itse. Minä tiedän vain Don Keno Hugo Rosa.

Kommentit (7)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Salwer1st/ kirjoitti:

adz kirjoitti:Daniel Jan "Daan" Jippes tulee mieleen..ai onks Sami kommentoinu muistatko mitä Salwer?

Taisi olla jotakin, että tämä on turha topic ja miksi näitä tehdään jne.

Olen itsekin huomannut, että tälle sivulle on otettu hieman tiukempi linja, että mitä tänne saa lähettää. Eiköhän nämäkin viestit pian poisteta täältä, koska eivät kuulu aiheeseen...

Vierailija

Niin, täällä on tiukempi linja kuin ennen. No ettei viseti mene ihan spämmiksi niin tiedän nämä: Victor Jose Arrigada Rios (Vicar), Jose Ramon Bernando (Bernando) ja Keno Don Hugo Rosa (Don Rosa).

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

adz kirjoitti:Daniel Jan "Daan" Jippes tulee mieleen..ai onks Sami kommentoinu muistatko mitä Salwer?

Taisi olla jotakin, että tämä on turha topic ja miksi näitä tehdään jne.

Vierailija

Niin siinä mielessä tiukempi linja, että keskusteluita siirretään "oikeisiin" paikkoihin, joka on hyvä asia, ja joskus huomaan esimerkkinä taannoinen Iltapulu-aihe oli ihan hauska mutta ylläpito poisti sen. Harmiton..ja se Kerro itsestäs..oli pulinoissa johka kuuluu mutta poistettiin, aihe olikin hieman kyseenalainen, ja ehkä oli hyvä että poistui.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat