Mitä teet kun aku ankan teko lopetetaan.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mä en tietäis mitä tekisin. Lukisin aku ankkoja läpi ja oottasin että tehtäis uusia. Aku ankan loppuminen olisi kova menetys varmaan hyvin useille hekilöille. Se olis karmeeta. En ees haluu ajatella sen loppumista. Aku ankka on mulle niin tärkee niin kuin myös monille muille ehkä. Toivon että se ei loppuis mun elinaikana. Muutkaan tuskin haluavat että aku ankka loppuu heidän elinaikana. Ainakaan aku ankan lukijat eivät halua sitä.

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Ei sitä lopetettais, enemmin taitaa lehmätkin lentää..mutta oletetaan että kertalaakinen loppu tulisi..Alkaisin tekemään itse Aku Ankkaa.

Vierailija

Jos Aku Ankan teko lopetettais niin moni sitä varmaan vastustais ja jos se lopetettais niin ois tosi iso harmi. Ainakin yrittäisin kerätä kaikki ilmestyneet ankat.

Vierailija

adz kirjoitti:Ei sitä lopetettais, enemmin taitaa lehmätkin lentää..mutta oletetaan että kertalaakinen loppu tulisi..Alkaisin tekemään itse Aku Ankkaa.

Voisin kyllä nyt allekirjoittaa tämän viestin.

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:

adz kirjoitti:Ei sitä lopetettais, enemmin taitaa lehmätkin lentää..mutta oletetaan että kertalaakinen loppu tulisi..Alkaisin tekemään itse Aku Ankkaa.

Voisin kyllä nyt allekirjoittaa tämän viestin.

No hyvä, sitten voitais perustaa yhdessä oma Aku-paja! :D

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Olisihan se tosi harmi, mutta jatkaisin vain tavallisesti elämää. Aku Ankka ei ole minun elämäni tärkein asia, mutta toivon että sitä ei lopetettaisi minun elinaikanani.

Vierailija

Ei se maailmanloppu olisi, mutta tylsää kuitenkin.

Mitä jos alkaisin kirjoittaa omaa Aku Ankkaa sitten? 8----D

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Toivon, että Aku Ankkaa ei lopeteta ennen kuolla kupsahdan, sillä niin paras lehti se on. Jos se sattumoisin lopetettaisiin, pelaisin välillä Lego Pelejä..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat