Jos sinusta tulisi joskus aku ankan piirtäjä ja käsikirjoittaja niin kenestä tekisit tarinoita ja keksisitkö uusia hahmoja

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tekisin tarinoita kenestä tahansa päähahmosta.

Kommentit (6)

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Tekisin Akusta, Roopesta ja Ankanpojista ainaki etupäässä. Ehkä joistain muistaki mutta se on varma että Mikistä en tekis mutta Indianasta oon jo tehny yhen käsikirjotuksen(ihan huono mun mielestä vaikka kaverit sanoo sitä hyväks).

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Heij miten kiva topic.

En kyllä uskaltaisi lähteä luomaan uusia hahmoja, ainakaan sellaisia radikaaleja, joita kaavailisin suurempaan levitykseen. Jonkun sivuhahmon voisi ohimennen tekaista, esimerkiksi pariin sarjakuvaan voisi piirrustella Pellelle kesätyöläisen apulaiseksi : D

Ainakin Mustakaapua piirtäisin lisää, tekisin kaikkeni, jotta siitä tulisi vähän enemmän popular. 8}

Vierailija

Mä keksisin varmaan 10 uutta hahmoa ja sitte tekisin tietysti myös päähahmoista, kuten Akusta tai ankanpojista tai kummastakin!

Vierailija

mä tekisin Akusta,Hannusta,Hessusta,Pelle Pelottomasta ja Mikistä. Keksisin luultavasti monta hahmoa mutta en taida kertoa niitä teille sillä jos teistä tulee käsikirjoittajia ja piirtäjiä te saatatte napata kaikki ideani.

Vierailija

Tekisin tarinoita lähinnä Roopesta, Akusta, Touhosta, ATP:stä, ja ylävirran yrityksestä sekä ehdottomasti PIKKU-AKUSTA!!! Ja totta kai keksisin oman hahmon tai pari!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat