Harry Potter

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kellä on 1-7 Harry Potteria? Mä saatan saada viimesen joululahjaksi. :D

Sivut

Kommentit (21)

Minulla ei ole niistä yhtäkään, mutta olen kuitenkin lukenut: Viisastenkiven, Azkabanin vangin, Liekehtivän pikarin, Feeniksin killan, Puoliverisen prinssin ja Kuoleman varjelukset on kesken.

Olen myös nähnyt jokaisen ilmestyneen elokuvan. (Meillä on kotona ne kaikki.):)

Vierailija

Minulla on kaikki ja olen myös lukenut kaikki. Jos kerta saat seiskan, niin varaudu siihen, että siinä kuolee todella monta suosittua hahmoa.

Vierailija

Melkoinen spämmitopic, täytyy sanoa. Mutta mitä Harry Potteriin tulee, olen lukenut ne kaikki. Mutta yhtään en omista, saan "Puoliverisen prinssin" ensi jouluna. Ja se viimeinen kirja on paras. Mikä sen nimi nyt olikaan? KUoleman varjelukset, sepä se.

-loorietta, ja 500 tähtäimessä-

hernikki
Seuraa 
Liittynyt16.7.2010

ai kuoleman varjelukset en oo lukenu koska en saa (k11)enkä ole 11:Z oon lukenu ne kaikista ei pelottavimmat(1 ja 2) paitsi että kyllä se 2 oli vähän pelottava koska siinä oli se basiliski(käärme) haluisin lukea jo nyt 3 4 5 6 ja 7 ja jos tulee niin 88-)

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Harry Potter

hernikki - 31.08.10 07:19 (ID 622981)

ai kuoleman varjelukset en oo lukenu koska en saa (k11)enkä ole 11:Z oon lukenu ne kaikista ei pelottavimmat(1 ja 2) paitsi että kyllä se 2 oli vähän pelottava koska siinä oli se basiliski(käärme) haluisin lukea jo nyt 3 4 5 6 ja 7 ja jos tulee niin 88-)

Voi herran jumala.......Pelottava? No, eivät kai kaikki voi olla näin hurahtaneita kauhukirjoihin....Ja olen lukenut ja katsonut kaikki,mitä on ilmestynyt ja kasia ei luultavasti tule, koska seiskahan oli päätöskirja........

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat