Oletko käynyt.......?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin, oletko käynyt tapaamassa jotain ankkataiteilijaa, ja aiotko? Itse en ole käynyt tapaamassa ainuttakaan.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:Äitini sanoi, että joskus kun olin TOOSI pieni, olisin kuulemma tavannut ite Barksin... Oon onnekas - enkä muista siitä mitään... ;)<br />

Muuten en ole oikein tavanut, paitsi nyt kesäsyksyllä ne kaksi, keitä nyt olikaan. <br />

Minäkin luin saman kirjoitusvirheen kuin sie, Salwer. En ole tappanut ketään ankkapiirtäjää.

En minäkään ole tappanut ketään. No asiaan: En ole tavannut.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Hah! nyt mäki tajusin sen! En nyt usko että kukaan ois käyny tappamassa ketään, mutta joo olen käynyt. Daan Jippes, Freddy Milton, Don Rosa, Gattino, Korhonen, Freioli ja Rodriques.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

En ole käynyt tapaamassa yhtään Ankka-piirtäjää, koska aina nuo Ankka-piirtäjät menevät Helsinkiin, ja asun niin kaukana Helsingistä, että en millään pääse sinne....:(

Vierailija

Äitini sanoi, että joskus kun olin TOOSI pieni, olisin kuulemma tavannut ite Barksin... Oon onnekas - enkä muista siitä mitään... ;)

Muuten en ole oikein tavanut, paitsi nyt kesäsyksyllä ne kaksi, keitä nyt olikaan.

Minäkin luin saman kirjoitusvirheen kuin sie, Salwer. En ole tappanut ketään ankkapiirtäjää.

Vierailija

Että Samiko muka tavannut Barksin?! Taisi, Sami, äitisi huijata! Salli minun nauraa, Barks ei varmasti ole käynyt Suomessa! Ja asiaan, olen tavannut Rodriquesin ja Rosan.

Vierailija

Neljä Mestaria joista Korhosen pari kertaa, ja Don Rosan tapasin ja kättelinkin, ja sit messuilla viimeksi Jippesin ja Miltonin.

Vierailija

En nyt ihan muista kuinka monta kertaa olen nähnyt kaikenlaisia ankkapiirtäjiä mutta ainakin yli 10 kertaa.

Aika hauska juttu Salwer, en ole kyllä minäkään käynyt tappamassa ketään Akun piirtäjää.

Vierailija

Gagfu kirjoitti:Että Samiko muka tavannut Barksin?! Taisi, Sami, äitisi huijata! Salli minun nauraa, Barks ei varmasti ole käynyt Suomessa! Ja asiaan, olen tavannut Rodriquesin ja Rosan.

Kuulepas nyt Gagfu, saattaa olla että he olivat toisessa maassa. Mutta itse Barks on kyllä käynyt täällä sillä miten muuten minulla olisi hänen nimmaroimansa albumi/kirja (en kyllä itse koskaan tavannut häntä).

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat