Idols

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

En nyt tiiä onko tästä aiheesta tehty jo montakin keskustelua mutta mutta..... Kuka voittaa tän vuoden idolssin?? Oma veikkaukseni on Pete..Ja sit ketä te ootte kannustanu ja äänestäny?? Mä oon tykänny koko kisan alusta asti Wellusta,Kallesta ja Anna-Kaisasta. Ja Kallelle oon lähettäny fanipostiaki ja äänestäny aika monta kertaa..Harmi ku tippu ):

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:KÄÄK! Pete putosi eilen. En olisi ikinä uskonut.

Niin putoski harmi oli se koopia sata kertaa parempi. harmitti niin paljon ku Wellu putos. ja sit Kalle

Vierailija

En oo jaksanu kattoo yhtään jaksoo, mut ehkä sitä vikaa vois vilkasta. Jos kattoo aikasempii voittajii nii huomaa, et ei kannata voittaa. Hanna Pakarinen on pärjänny voittajista parhaiten, mut Antti Tuiskuhan oli hetki sitten Suomen suosituin mieslaulaja. Kilpailun kakkonen Jani Wickholm ei myöskään ole kauhan suosittu. Katri Ylander on paljon tutumpi kuin Ilkka Jääskeläinen. Anna Abreu on saanut suuremman suosion kuin Ari Koivunen. Syy onkin aika selvä. Ne jotka voittaa, saa automaattisesti sopimuksen jota ne ei perjaatteessa oo ite valinnu, kun taas kakkonen, kolmonen ja niin edelleen saa itse valita firmansa ja täten myös "tyylinsä".

Vierailija

Mä taas en voi sietää Peteä.

Se vetää niin överisti sen lavashow:n, etten pysty keskittymään sen ääneen. En pysty ymmärtämään, miksi tuomarit hehkuttaa sen lavameininkiä. Huitoo ja hyppii ja ylireagoi -Drama Queen.

Wellu oli mun suosikkini. Sillä oli laulutaito ja ulkonäkö just niin täydellistä, että jäi ihan kunnolla kismittämään, kun se putosi.

Tämänhetkisestä porukasta minulle on ihan sama kuka voittaa, kunhan ei Pete. Anna vaikka. Tai Koop, vaikka sillä vähän kompastelee toi suomen kieli.

Äh. Pikkuvikoja. Onhan sillä niin symppisaksentti, että unohdetaan tollaiset 8}

Vierailija

Hei relax, Pete saa kuitenkin levytyssopimuksen anyway. Sillä on nyt sitä julkisuutta ja faneja: varmasti täällä on joku haukansilmäinen levy-yhtiö, joka ottaa Peten leipiinsä. Tuiskukinhan jäi vain kolmanneksi, mutta silti sitä soitetaan radiossa, ja löytyy faneja.

Tosiaankin, kun tarkemmin ajattelee, on aika vaikeata arvata, kumpi voittaa. Kallistun nyt kuitenkin Koopin puoleen, vaikkei kumpikaan aio julkaista sellaista musiikkia kuin minä kuuntelen.

Vierailija

Mun lemppari järjestys tulee tässä: 1 Koop 2 Anna 3 Pete. Mä kyllä luulin että anna olis tippunu eilen. hyvä kun ei tippunu.

Piia
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hehei täähän on menestyny, vielki ensimmäisellä sivulla..mutta joo..Tänäänhän oli jossain iltalehdessä/iltasanomissa että Pete onnellisena kun jtn sopimuspyyntöjä (ei nyt ehkä ihan noin mutta sinne päin) on paljon! Että kyllähän se menestyy hyvin ilman voittoakin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat