Ankkaprofiilit.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli keiden ankkalinnalaisten pitäisi olla saatavilla profiili kuvaksi tai kenestä jonka kuva on jo ankkaprofiilissa haluaisit saada lisää kuvia tai kenen Ankkalinnalaisen profiili kuvan haluaisit poistaa. Mä haluaisin kuvan Indiana Hopon profiili kuvaaan.

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Minä haluasin lisää tavallisia kuvia Roopesta ja Akusta. Ja yhteiskuva Akun "veljen"pojista olisi myös mukava. Tavallisilla tarkoitan Salwerin ja minun kaltaisia Aku/Roope kuvia.

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Roope on tietenkin ehdoton hittihahmo, se olisi mukavaa jos hänestä olisi lisää profiilikuvia. Millastakin olisi kiva nähdä enemmän lisää kuvia. Kumi-Kalle olisi hieno hahmovalita joukkoon ankkamaiseen, eikä Indykään mikään huono olisi.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Haluaisin lisää kuvia taikaviitasta, Indiana Hoposta, Into Ankasta, Touho Ankasta.

Touhosta, Intosta, Indiana Hoposta, jne ei ole yhtäkään kuvaa, mutta kyllä harvinaisemmista hahmoista niitä löytyy. Kummallista..

Vierailija

No mitään kuvaa en tahtoisi poistaa, mutta olisi kiva saada lisää kuvia Karista. Siis tästä minun avassani komeilevasta kaverista...

Vierailija

Iksu kirjoitti:Enemmän veljenpoikia!!!:):-:)

Heh, tuo kuulostaan hauskalta, koska mistä tuon viestin lukija tietää kenen veljenpoikia tarkoitat, kenties oman isäni veljenpoikia... ;^)

Heh, kyllähän mä tajusin että tarkoitat Akun "veljenpoikia", mutta ehkä kaikki ei...

Vierailija

maAJJu kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:

&lt;br /&gt;<br />

Heh, tuo kuulostaan hauskalta, koska mistä tuon viestin lukija tietää kenen veljenpoikia tarkoitat, kenties oman isäni veljenpoikia... ;^)&lt;br /&gt;<br />

Heh, kyllähän mä tajusin että tarkoitat Akun &#034;veljenpoikia&#034;, mutta ehkä kaikki ei...

Sami entä jos hän tarkoitti että kaikkia veljenpoikia ei vain Akun veljenpoikia onhan Mortti ja Verttikin olemassa. Tai oikeastaan en ole koskaan nähnyt Aku Ankassa VELJENpoikia. Esimerkiksi Akulla ei ole yhtään veljeä. Eli nyt pitäisi puhua SISARENpojista.

Pitäisi pitäisi, mutta siksi laitoinkin "veljenpojat" noihin "-merkkeihin, miksikä niitä nyt kutsutaankaan.

Siis, ehkä hän tarkoitti jotain muitakin veljenpoikia, mutta se oli vain minun arvaus, että Akun suvusta...

Jeepuli kirjoitti:Hehe, muuten, nimimerkki iksu on pikkuveljeni...;)

Saa ollakkin, ihan rauhassa vaan! ;^)

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:

<br />

Heh, tuo kuulostaan hauskalta, koska mistä tuon viestin lukija tietää kenen veljenpoikia tarkoitat, kenties oman isäni veljenpoikia... ;^)<br />

Heh, kyllähän mä tajusin että tarkoitat Akun "veljenpoikia", mutta ehkä kaikki ei...

Hehe, muuten, nimimerkki iksu on pikkuveljeni...;)

Vierailija

haluaisin lisää milla tai roope kuvia ja olisi korri tai burnokin mukava saada valintoihin mukaan.

ja haluaisin poistaa sellaisia kuvia jotka on otettu joistain hepuista joka on ilmestynyt ankkarissa vain kerran (tai no ei kaikkia) kuten esimerkiksi se vartijan kuvan saisi poistaa

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:

<br />

Heh, tuo kuulostaan hauskalta, koska mistä tuon viestin lukija tietää kenen veljenpoikia tarkoitat, kenties oman isäni veljenpoikia... ;^)<br />

Sami entä jos hän tarkoitti että kaikkia veljenpoikia ei vain Akun veljenpoikia onhan Mortti ja Verttikin olemassa. Tai oikeastaan en ole koskaan nähnyt Aku Ankassa VELJENpoikia. Esimerkiksi Akulla ei ole yhtään veljeä. Eli nyt pitäisi puhua SISARENpojista.

Vierailija

Voisi tulla enemmän Aku-kuvia jotta voisin vaihtaa tämän johonkin toiseen, luullakseni niitä on tulossa vielä lisää vuonna 2009 keväällä.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Indiana Hopostakin löytyy ainakin yksi kuva. Meneppäs kaivamaan, jos haluat sen. Itse haluaisin lisää Akun ja Roopen kuvia. Sellaisia kuvia tuntuu olevan varsin vähän.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat