Olisiko hienoa, jos tulisi jokin jouluinen mitali?

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kysymys yläpuolella.

Mielestäni se olisi hienoa. Mutta en tiedä vielä mistä, ehkä jostain jouluisesta pelistä, tai jostain muusta. EHDOTTAKAA jotakin! Jos tulisi jokin uusi peli tai joku muu vastaava, mistä olisi mahdollisuus saada mitali. Tai sitten tästä joulukalenterikisasta, jos olisi osallistunut kaikkiin, tai vastannut kaikkiin oikein, niin saisi mitalin.

Kertokaa mielipiteenne ja ehdotuksenne!

Sivut

Kommentit (17)

lellukka94
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Olen samaa mieltä siitä, että hämmästyttää se, että ne ovat eräiden yksi ja sama asia. Mielestäni ne ovat hienoja profiilissa ja peleissä niitä on hauska yrittää parantaa, mutta sekin on ihan tosi, että niillä ei loppujen lopuksi tee mitään. Harmi.

lellukka94
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:Mitaleista en sano, mutta oisi hauska joulupeli täällä bongata pieniä tonttuja edes lakkeja ja kerätä niitä samaan tyyliin kuin taannoinen Kultaryntäys, kesto olisi tietty joulukuun.

Kultaryntäys oli todella hauska,ja tuota ideaasi ainakin minä kannatan!

Vierailija

Mitaleista en sano, mutta oisi hauska joulupeli täällä bongata pieniä tonttuja edes lakkeja ja kerätä niitä samaan tyyliin kuin taannoinen Kultaryntäys, kesto olisi tietty joulukuun.

Vierailija

Se on mulle yksi ja sama, olisiko mitaleja ollenkaan! Nehän on vain kuvia profiilissa - ja niillä ei tee mitään!

Mutta ehkä jostain "paras jouluhenki foorumeilla" vois saada... Se oli sitten vain ehdotus, pöljä semmonen...;^)

Vierailija

Olen täysin samaa mieltä kuin adz. Mitaleista (jouluisista) en välitä, mutta kultaryntäyksen tapainen jouluinen kisa olisi kiva. Ei siinä tarvii olla mitään palkintoa.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Voisihan jonkun jouluisen mitalin saada, esim. siitä että osallistuu tuohon joulukalenterikisaan, mutta ei siitä saa, koska siinä ei tarvi kirjautua sisään, vaan pitää laittaa nimimerkki siihen jne. Eli ihan sama.

Vierailija

Gagfu kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:Se on mulle yksi ja sama, olisiko mitaleja ollenkaan! Nehän on vain kuvia profiilissa - ja niillä ei tee mitään!&lt;br /&gt;<br />

Mutta ehkä jostain &#034;paras jouluhenki foorumeilla&#034; vois saada... Se oli sitten vain ehdotus, pöljä semmonen...;^)

Eikö ne mitalit ole vain siksi, että voisi ihailla niitä, ja sitäpaitsi ne ovat hienoja koristeita! Sinä hiukan hämmästytät minua...

Etkä muuten ole ainoa jota hämmstytän... ;^)

Tosiaan, voihan niitä ihailla, ja aika hienojakin ne on. (lukuunottamatta Jullenmitallia...) Mutta kumminkaan niistä ei ole mitään hyötyä. Lukaiseppa Adz:tin viesti.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

"Tonttujoukko silloin varpahillaan...". Uusia pelejä en kannata, mutta jokin mitali voisi olla hyvä. Kuitenkin joku sellainen mitali, joka olisi äärettömän helppo saada, ettei mennä pilaamaan joidenkin jouluiloia siihen, ettei hän saa mitalia. Ja se jouluinen hymiö olisi kiva saada. "Tip tap, ti-pe ti-pe, tip tap..."

Vierailija

Olisi se ja sitten jos se olisi tosi hieno ja itse saisi sellasen! Se uusi jouluinen peli oli hyvä idea. Olen näet pelannut nuo vanhoja pelejä jo monia kertoja. Ehtii vähän jo kyllästyä.

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:Se on mulle yksi ja sama, olisiko mitaleja ollenkaan! Nehän on vain kuvia profiilissa - ja niillä ei tee mitään!<br />

Mutta ehkä jostain "paras jouluhenki foorumeilla" vois saada... Se oli sitten vain ehdotus, pöljä semmonen...;^)

Eikö ne mitalit ole vain siksi, että voisi ihailla niitä, ja sitäpaitsi ne ovat hienoja koristeita! Sinä hiukan hämmästytät minua...

Vierailija

Gagfu kirjoitti:

Niinpä niin, voihan niistä olla kahta mieltä, mullakin on yksi erikoismitali, ainutlaatuinen Kultaryntäyksen yliruhtinas, olisi sekin kiva saada vaikka omalle seinälle..mutta hienoja ne kaikki mitalit siel profiiliski on!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat