Luetteko vanhoja Akuja?

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Eli luetekko vanhoja Aku uudelleen? Lehtiä ja taskareita, mitä vaan? Vai laitatteko ne talteen laatikkoon pölyjä keräämään?

Itse luen kansioissa olevia akkareita silloin tällöin uudelleen, mutta siinä huonoa on kun muistaa tarinan ulkoa. Taskukirjoja luen myös silloin tällöin uudelleen.

Sivut

Kommentit (58)

Vierailija

Kyllä luen. Vanhoista akkareista löytyy semmoisia Barks-helmiä, että pakkohan niitä on lukea. Vanhoja Taskareitakin luen, mutta enemmän lehtiä, Taskareissa kun harvemmin on Barksia.

lellukka94
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hienoa, mutta tarkoitan enemmänkin sitä, että luetteko Taskareita ja lehtiä vielä monta kertaa uudestaan sen ekan lukemisen jälkeen? Eli luetteko niitä kerta kerran jälkeen yhä uudestaan?

Vierailija

Kyllä luen. Itselläni on semmoinen käytäntö että kun olen lukenut yhden, laitan sen hyllyyn ja otan toisen, josta en muista kovin hyvin tapahtumia. Eli luen myös vanhoja ainakun ei ole lukenut pitkään aikaa.

Vierailija

silkki kirjoitti:Joo, luen paljonkin ja monta kertaa. Harmi vaan että tarinat muistaa ulkoa

Niinpä,luen vanhoja akkareita ja taskareita aina vaan uudestaan se on kivaa mutta on oikeesti harmi et tarinat muistaa ulkoo ja jos ne julkastan uudemmissa rahat menee hukkaan ku muistaa ne tarinat ulkoo!

Vierailija

Mä luen taskareita ja Roope-setiä aina uudelleen ja uudelleen.Kun ei oo lukenu pitkään aikaan jotain on kiva ottaa vaikka joku vanha. Ja mulla (tai meillä) on munta taskarii. Eka on numero 1 ja viiminen joku tämän vuoden... siis kyllähän siitä välistä puuttuu monta! :@

Vierailija

No eilenkin kävin Iskän kanssa hakemassa varastosta vanhoja Akuja esim. Ankkalinnan pamaus ja muita Aku Ankan parhaita.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat