Aku Ankka Ekstra

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Monellekko tulee aku ankka ekstra?? Suosittelen musta sen tarnat on melkein hauskempia kuin iha akkarin tai Roope-Sedän. Mulle tulee myös Roope-Setä tullu jo 3 vuotta.

Kommentit (10)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Aku Ankka Ekstra on ihan hyvä lehti. Kuitenkaan ei vedä mielestäni vertoja tavallisele Akkarille. Aika lailla tasoissa Ropsun kanssa. Hyviä lehtiä kummatkin. Olen tilannut Ekstraa jo yli 4 vuotta, siitä, kun aloin tilaamaan, taso on huonontunut paljon. Enää ei ole pitkiä seikkailutarinoita, mitä vielä oli numeroissa 60-90. Kuitenkin on ihan kiva saada hollantilaista vaihtelua lehteen, ei aina samoja piirtäjiä. Tavalliessa Akkarissa on paljon Vicaria, Rodriquesia ja muita (hekin ovat hyviä, mutta saisi olla muitakin vähän enemmän). Hollantilaiset ovat hyviä, mutta nykyään liian vähän hollantilaisia. Kuitenkin he ovat hyviä piirtäjiä, enemmän voisi olla. 2000-luvun alussa oli paljon enemmän heitä. Ensi vuonna ilmestyykin uusi kovakantinen, jossa hollantilaisia piirtäjiä pelkätään. Hyvä. No, kuitenkin, mielipiteeni on se, että Ekstra on hyvä, mutta taso on hieman huonontunut.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Minulle tulee aku Ankka Ekstra ja mielestäni ihan hyvä lehti on.

Parhainta on Hollantilaisten tarinat joita niissä on mitä ei tavallisessa akkarissa ilmesty.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat