Akuankan Joulukalenteri Kisa:D

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mmoi:)! en ole ymmärtänyt tätä kilpailua tässä joulukalenterissa siis se mistä voi voittaa sen mini läppärin niin että voisko joku kertoa mulle et kerrotaanko siit jos saa sellasen arpa lipun tai on vastannu oikein niin kerrotaanko siitä niinkun sitten kun en oikeen ymmärtäny sitä ja siin ei lukenu ni kaikki ne ketkä tietää tai on saanut sellasen Arpa jutun niin voisko joku vähän INFORMOIDA mua täs jutus ku en oikeen ymmärrä sitä :D kiitos jo kaikille etukäteeen :) :) P.S. toivottavasti joku tietää ja lukee tämän ja kertoo mulle :D

Kommentit (5)

Vierailija

Liinuankka kirjoitti:Mmoi:)! en ole ymmärtänyt tätä kilpailua tässä joulukalenterissa siis se mistä voi voittaa sen mini läppärin niin että voisko joku kertoa mulle et kerrotaanko siit jos saa sellasen arpa lipun tai on vastannu oikein niin kerrotaanko siitä niinkun sitten kun en oikeen ymmärtäny sitä ja siin ei lukenu ni kaikki ne ketkä tietää tai on saanut sellasen Arpa jutun niin voisko joku vähän INFORMOIDA mua täs jutus ku en oikeen ymmärrä sitä :D kiitos jo kaikille etukäteeen :) :) P.S. toivottavasti joku tietää ja lukee tämän ja kertoo mulle :D

Etu sivulla on punainen laatikko, siitä!

Neuvo puolestasi, miten himiöitä tehdään, en osaa kun tän:( :)

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Voit mennä joulukalenteri kisaan joko Akuankka.fi/joulu, tai menet etusivulle, ja sieltä klikkat sitä jouluaiheista kuvaa. Oikeat vastaukset tulevat 7 Tammikuuta 09,(En muista tarkkaa päivämäärä) eli arpaliputkin jaetaan sinä päivänä. Eli sitä ei kerrota etukäteen, että onko saanut arpalipun. Ymmärsitkö?

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

91800 kirjoitti:

Neuvo puolestasi, miten hymiöitä tehdään, en osaa kun tän:( :)

:):(;):D:s:l:II-):@:$:o(h)(6):'( Laita hiiri jonkin hymiön päälle, napsuta hiiren oikeaa puolta ja katso ominaisuudet niin näet merkit millä se kyseinen hymiö tehdään.

Vierailija

Eli ymmärsinkö oikein, ettei etukäteen voi/saa tietää montaako arpaa itsellä on. Täytyy vaan toivoa, että on vastannut oikein ja odottaa arvontapäivää. Toivottavasti kisan päätyttyä julkaistaan oikeat vastaukset ja tiedot, mistä tarinoista kysymykset olivat.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat