Kuka käy ratsastamassa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Käyn hietasaaren ponipihassa tunneilla.

Kommentit (14)

Vierailija

TeeTaivas kirjoitti:Mä en käy, vielä, mutta kerään koko ajan siihen varoja. Hevoset ja eläimet ovat ihania, ja vaikka en vielä voi ratsastaa, niin käyn heppakerhossa. Ja käyn tosi/aika monesti mun kaverin tuntia kattomassa. Ja joskus voin käyä muualla ratsastamassa, esim kavereitteni tuttujen luona jos on hevonen tai poni siellä. Ja sulle Temer, olen samaa mieltä kuin HIM-fani. Ratsastaminen on kehittävää liikuntaa, ja silloin saa olla eläinten kanssa! Suosittelen, varsin kin jos olet eläin/heppahöperö!<3

Kiva että on muitakin samaa mieltä olevia!:) Jos keräät varoja, suosittelen koiran ulkoiluttamista. Jos asut kerrostalossa, laita rappukäytävään ilmoitus,(siis jos saa) ja siihen ikäsi, numerosi ja niin eteenpäin!:D

Vierailija

Mä en käy, vielä, mutta kerään koko ajan siihen varoja. Hevoset ja eläimet ovat ihania, ja vaikka en vielä voi ratsastaa, niin käyn heppakerhossa. Ja käyn tosi/aika monesti mun kaverin tuntia kattomassa. Ja joskus voin käyä muualla ratsastamassa, esim kavereitteni tuttujen luona jos on hevonen tai poni siellä. Ja sulle Temer, olen samaa mieltä kuin HIM-fani. Ratsastaminen on kehittävää liikuntaa, ja silloin saa olla eläinten kanssa! Suosittelen, varsin kin jos olet eläin/heppahöperö!<3

Vierailija

Temer kyllä sanoi mielipiteensä vähän... ei-kivasti, mutta eivät kaikki pidä ratsastuksesta tai hevosista. Temer nyt sattuu tykkäämään jalkkiksesta ja salibandysta, ja kyllä nekin ovat kehittäviä ja kuntoa kasvattavia harrastuksia. Ei omaa harrastusta ole aina pakko puollustaa kynsin ja hampain. Opastusta voi tietysti antaa, eihän ratsastaminen mitenkään älytöntä ole.

Itse en käy ratsastamassa, ei hevoset tahdo kiinnostaa. Olen eläinrakas tyyppi, mutta kissat ovat ykkössialla. Olen kissarakas tyyppi, nääs.

Vierailija

Temer kirjoitti:En todellakaan!Ratsastus on älytöntä puuhaa

Joo, ehkä SUN MIELESTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Suomessa on ainaki 5000 ihmistä jotka ratsastaa! Jossain lehdessäki luki että hevoselta sai jotain itsehillintää tai jotain vastaavaa. MUTTA vaatii todella ROHKEUTTA mennä ratsastustunneille, koska hevonen on elävä eläin eikä siitä voi ikinä tietää mitä se tekee. Se saattaa yhtä-äkkiä vain ruveta pukittelemaan. Ratsastamassa käynti vaatii oikeastikkin rohkeutta, koska siinä voi oikeasti käydä MITÄ VAIN! Nyt sitten vastaan siihen kysymykseen, eli käyn ratsastamassa perjantaisin. Nyt kävin kyllä tällä viikolla tiistaina koska en pääse perjantaina.=(. Mutta kuule Temer, älä YHTÄÄN aliarvosta ratsastajia!>:I

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010
Magia00
Temer

En todellakaan!Ratsastus on älytöntä puuhaa

Ja miksi???

Koska kaikki ei vaan tykkää siitä ratsastuksesta. Vaikka tulit tänne tuomaan ratsastuksen ilosanomaa, et voi saada kaikkii tykkäämään hevosista. Hei haloo.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012
vikke98
Koska kaikki ei vaan tykkää siitä ratsastuksesta. Vaikka tulit tänne tuomaan ratsastuksen ilosanomaa, et voi saada kaikkii tykkäämään hevosista. Hei haloo.
Tämä ei ole minkäänlainen perustelu väitteelle "ratsastus on älytöntä". Jos kokee tarpeelliseksi ilmoittaa näin vahvan mielipiteen, on ihan asiallista vaatia jonkinlaisia perusteluja sen tueksi. Perustelujen vaatimisella taas ei ole mitään tekemistä heppahulluuskäännytystyön kanssa.

akselipoika
hevoset metrvustitehtaalle
Tämä kommentti puolestaan.. Eihän kukaan mene kissakeskusteluun toteamaan, että kissat karvalakeiksi. Lämmittää pirun hyvin. Sinunkin Misse olisi mainio pipo.

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010
_wonderlust_
vikke98
Tämä ei ole minkäänlainen perustelu väitteelle "ratsastus on älytöntä".

Ei sen pitänykkää olla mikää perustelu, sanoin vaan.

nauroin muuten ihan gauheesti tolle kissat karvalakeiks jutulle heh heh

Vierailija
vikke98
_wonderlust_
vikke98
Tämä ei ole minkäänlainen perustelu väitteelle "ratsastus on älytöntä".

Ei sen pitänykkää olla mikää perustelu, sanoin vaan.

nauroin muuten ihan gauheesti tolle kissat karvalakeiks jutulle heh heh

Hehehee!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat