mikä on paras aine

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mikä on sinun mielestä paras koulu aine minun mielestä liikunta

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Musiikki ja kuvaamataide! Ne on jotenkin rauhoittavia ja mukavia aineita. Heti seuraavana tulisi liikunta, käsi- ja puutyöt, fyssa/kemma jne.

Mutta parhaat on siis Musiikki ja kuvaamataide!

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Lempiaineeni ovat liikunta, matiikka, englanti ja tekstiilityö. Ps: Monia tälläisiä topiceja on ollut jo!

Edited by: miah on Dec 10, 2008 4:14 PM. Siiretty kyselyistä & visailuista

Vierailija

Niin, ja sori kun nyt tuplapostaan, mutta tämä topic ei tosiaankaan kuulu tänne! Pulinoihin ennemminkin - vaikka sinnekkään tämä ei olisi tervetullut, kun tästä aiheesta on tehty topicceja jo kymmeniä. Yhdestä aiheesta tehdään yksi topic ja... Ääh, ei jaksa, kattokaapa ohjeet Tehwinin topicinteko-topicista ne ohjeet.

Vierailija

Niin, ja sori kun nyt tuplapostaan, mutta tämä topic ei tosiaankaan kuulu tänne! Pulinoihin ennemminkin - vaikka sinnekkään tämä ei olisi tervetullut, kun tästä aiheesta on tehty topicceja jo kymmeniä. Yhdestä aiheesta tehdään yksi topic ja... Ääh, ei jaksa, kattokaapa ohjeet Tehwinin topicinteko-topicista.

Vierailija

Ääh, voi että! Miksi tämän koneen pitää sekoilla... Kun olin jo painanut lähetä nappia, ja painoin sitten nopeasti pysäytä navikkaa, ja muutin vielä viestiäni, se lähetti molemmat versiot...

Pyydän syvästi anteeksi tupla-tripla-tättädääpostaustani, ja pyydän että ylläpidon väki poistaisi kaikki muut viestit, paitsi tuon missä on otsikkokin muutettuna.

Vierailija

Sä kyl vähä sekoilet Sami-96...(hihi) Mun lempi aine on varmaan liikkaku ei tarvii kirjottaa...(: mut kyl mä tykkäänmuistki aiheiest...Oikkeest tätä aihetta ei ois pitäny laittaa minnekään ku mä oon jo nii miljoona kertaa vastannu tälläsiin aiheisiin...Et KAIKKI jotka tekee tälläisia todella yleisiä aiheita nii PLIIS LOPETTAKAA...

En tarkottanu ilkeesti (: Sori niille jotka luuli niin.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Sami-96 kirjoitti:Ääh, voi että! Miksi tämän koneen pitää sekoilla... Kun olin jo painanut lähetä nappia, ja painoin sitten nopeasti pysäytä navikkaa, ja muutin vielä viestiäni, se lähetti molemmat versiot...

Se tekee aina niin että lähettää sitten molemmat, eli aina kun painaa lähetä.nappia niin viesti menee perille, vaikka pysäyttäisikin sen. Paras aine on liikunta ja ATK. Pulinoihin siis kuuluisi tämä aihe, murmeli-D.

Vierailija

djlordi kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:Ääh, voi että! Miksi tämän koneen pitää sekoilla... Kun olin jo painanut lähetä nappia, ja painoin sitten nopeasti pysäytä navikkaa, ja muutin vielä viestiäni, se lähetti molemmat versiot...

Se tekee aina niin että lähettää sitten molemmat, eli aina kun painaa lähetä.nappia niin viesti menee perille, vaikka pysäyttäisikin sen. Paras aine on liikunta ja ATK. Pulinoihin siis kuuluisi tämä aihe, murmeli-D.

Mulla on joskus käynyt niin ku painan lähetä ja se lataa..huomaan virheen ja stoppaan, korjaan virheen, niin näkyville tulee se virheellinen versio, ei lainkaan sitä korjattua..:(

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat