Kysymys

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Oletko kiroillut koskaan Aku foorumeilla?

Tämä on kyllä epäviisasta ja sääntöjen vastaista.

Mutta tänne vaan kertomaan onko niin tehnyt :D

Itse vastaan että joskus saattanut lipsahtaa kun hermostunut esim aiheeni moittimisesta.

Kommentit (11)

Vierailija

No sehän riippuu ihan siitä, miten jäykästi ja mikäkin täällä nyt "kirosanaksi" luokitellaan. Mutta pakko sanoa, välillä on kyllä lipsahtanut vahingossa... Ja sitten on näitä sanoja jotka jotkut ottaa "kirosanoina", jotkut taas ei.

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:No sehän riippuu ihan siitä, miten jäykästi ja mikäkin täällä nyt "kirosanaksi" luokitellaan. Mutta pakko sanoa, välillä on kyllä lipsahtanut vahingossa... Ja sitten on näitä sanoja jotka jotkut ottaa "kirosanoina", jotkut taas ei.

nii in sami97 on kyllä ihan täysin oikeassa olen samaa mieltä

Vierailija

S.virtanen kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:No sehän riippuu ihan siitä, miten jäykästi ja mikäkin täällä nyt "kirosanaksi" luokitellaan. Mutta pakko sanoa, välillä on kyllä lipsahtanut vahingossa... Ja sitten on näitä sanoja jotka jotkut ottaa "kirosanoina", jotkut taas ei.

nii in sami97 on kyllä ihan täysin oikeassa olen samaa mieltä

Ensinnäkin olen edelleen: Sami-96.

Ja toisekseen, voisitko olla kiltti, ja vaihtaa prof.kuvasi johonkin toiseen? löydät sieltä varmasti jonkun kivan, kun olen tottunut näkemään tämän ainoana ja... :^( Olisin hyyvin kiitollinen jos vaihtaisit sen.

Vierailija

Niin, -Nico-, tuota alempaa sanaa en kyllä "kirosanaksi" laittaisi... MUtta käsityksiä on monia, joten jätetään kaikki tulkinnan varaiset sanat pois.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat