kelle tulee sarjis ekstra?????????????

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

kelle tulee sarjis ekstra? kirjottakaa tänne pliis jos teille tulee. Voitte kirjottaa myös oman mielipiteenne sarjis ekstrasta.(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:!!!!!!!!!!!!!!!!

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

meille tulee se piristää ja on muutenkin mukava lehti tuo vaihtelua yleisille aku tarinoille kuten normaaleissa aku ankka lehissä ei ole jose tarinoita. Tuleeko sinullekin Kerttu sarjis ekstra

Vierailija

Eipä tule ei... :^( Haluaisin kyllä että tulisi.

Ja S.Virtanen, voisitko mahdollisesti vaihtaa avasi johonkin toiseen? Minä kun olen tottunut olemaan ainut tämän käyttäjä, ja on niin outoa nähdä toinen samanlainen, menee jotenkin sekaisin... :^( Ymmärrän jos et tahdo vaihtaa sitä, onhan tämä niin hyvä kuva. Olisin kumminkin hyvin kiitollinen, jos vaihdat sen.

Vierailija

Tuleehan se, ja ymmärrän Sami-96 tunteesi, kun häiritseehän se hiukan jos sama kuva, kun sinäkin oot ollu pitkään täällä, mä ainakin katon ekana kuvan sit vasta viestin..tunnen niinku kuvan mukaan monia tuttuja..

Vierailija

adz kirjoitti:Tuleehan se, ja ymmärrän Sami-96 tunteesi, kun häiritseehän se hiukan jos sama kuva, kun sinäkin oot ollu pitkään täällä, mä ainakin katon ekana kuvan sit vasta viestin..tunnen niinku kuvan mukaan monia tuttuja..

Niin, mäkin äsken ihmettelin että missä välissä minulta on posteja kadonnut, ja olen tähänkin topicciin ehtinyt vastata, vasta sitten huomasin että se ei ollu miun proffiilini. Tosiaan, täällä muistaa monet käyttäjät heidän omasta avastaan, siksi kun joku käyttää harvinasita kuvaa, ja sitten joku muukin alkaa käyttää samaa, moni menee sekaisin.

Vierailija

djlordi kirjoitti:Ei tule, mutta on joskus tullut. Äiti sanoi, että siinä on liian huonoja tarinoita tms. Ja tämä kuuluisi julkaisuihin, ei hahmoihin.

Mä oon samaa mieltä, tää ei kuuluis hahmoihin. mut ei kai se maailmaa kaada(=. meille tulee sarjis extra ja se on best!

Vierailija

Meille on tullut jo kymmenestä numerosta asti, sen jälkeen minulta puuttuu vain no:3 jonka aion hankkia aivan varmasti.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat