High School Musical

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ketkä on katsonut High School Musicaleja tai lukenu niitä kirjoja tai pelannu pelejä? Onko kellään mitään High School Musical fani tuotteita? Tai mitkä on teidän lempi hahmot High Schoolista? Mun on Sharpay ja Gabriella.

Kommentit (5)

Vierailija

Hennukka kirjoitti:Ketkä on katsonut High School Musicaleja tai lukenu niitä kirjoja tai pelannu pelejä? Onko kellään mitään High School Musical fani tuotteita? Tai mitkä on teidän lempi hahmot High Schoolista? Mun on Sharpay ja Gabriella.

Inhoon tommosia leffoja.

Vierailija

ah, tämä aihe on niin aawww<33 =)

Olen katsonut kaikki leffat, ja kirjahyllystä löytyy kaikki kolme :''D ja oon lukenu pari kirjaa, en oo iha varma nimistä, mulla ei oo kun vaan joku magneetti koska en harrasta fanituotteita ; P lempi hahmo on varmaan troy, eli zac efron<3

Vierailija

Hennukka kirjoitti:Ketkä on katsonut High School Musicaleja tai lukenu niitä kirjoja tai pelannu pelejä? Onko kellään mitään High School Musical fani tuotteita? Tai mitkä on teidän lempi hahmot High Schoolista? Mun on Sharpay ja Gabriella.

mullaki on sharpay ja gabriella! mulla on kirjoja ja sitten pyyhe, ja jotai muuta. mul on kai lukkari ja sitten on makneetti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat