Onko järkee?!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko teidän mielest järkee siinä, että koulus yritetään pakottaa olemaan joittenki kavereita? Meillä on luokal yks tyttö joka on vähän outo... Kukaan ei tykkää siitä, ja tänään ope oli kutsunu jonku seurakunnan tyypin vaan meille ja sit me puhuttiin että "mitä hyvää on erilaiuudessa ja mitä se hyödyttää" ope yritti saada meiät tykkäämään siitä tyypistä, mut mua ei ainakaan käänytetä eikä muitakaan tyttöi meiän luokal. Kaikki on tehny jo päätöksensä, ketään ei voi pakottaa muuttamaan mielipidettään :@

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

*mertsi* kirjoitti:Minusta siinä on järkeä kaikki eivät ole samanlaisia voisitte muidenkin tyttöjen kanssa miettiä miksi hän on niin outo ja yrittäisitte edes olla hänen kavereita tai pyytäisitte joskus tyttöä kanssanne jonnekkin, meidän luokalla ei ole ketään jolla ei olisi kavereita.

Se ei tavallaan ees ite haluu olla meiän kaveri (kai) ainakaan se ei yritä. Ja kukaan meiän kaveriporukassa ei oo samanlainen ku toinen. Ei kai tästä enää kannata jankuttaa ku kaikki pitää mua jo valmiiks ihan kaks vuotiaana :/

Vierailija

pelle miljoona oy kirjoitti:

Ankkarock kirjoitti:Siinä on hyvinkin paljon järkeä. Olisiko sinusta kivaa, jos olisit koko ajan koulussa yksin ja kukaan ei huolisi sinua mukaan leikkeihin. Onko teillä jokin kaverikerho johon pääsee vain tyylikkäitä ja vähemmän omituisia henkilöitä? Siinä ei ole mitään järkeä, sillä kaikkien pitää tulla toimeen keskenään. Täytyy sanoa, että tosi lapsellista porukkaa on, jos ajattelee, että &#034;toi ei varmanakaan oo mun kaveri, kun sillä on tummat hiukset&#034;.&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

Ihan sama asia tuo &#034;Meillä on luokal yks tyttö joka on vähän outo... Kukaan ei tykkää siitä&#034; kuin sellainen, kuin &#034;Meiän luokal kaikki on blondeja, paitsi se yks, jolla on tummat hiukset&#034;.&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

Lapsellista porukkaa!!&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

Jep Salwer.

Mua kiusataan siitä että mul on pitkät vaaleat kiharat hiukset.Ja siitä et on erilainen ku muut enkä oo samanlainen massatuatanto kuin muut.Minä saatan pitää rikkinäisii farkkuja johon on lätkitty hakaneuloja ja saatan pitää tonttulakkia kesällä sun muuta mut ei se tee must tyhmää!Kukaan ei koskaan halua olla minun kanssa tämän takia!<br />

<p />

<br />

PS:Jos joku on samaa mieltä kun mä niin pistää youtubeen pelle miljoona- olen kaunis ja kuuntele sanoja.

minuullakin on vaaleat kihara hiukset mutta minua ei kiusata siitä eikä mistään muustakaan.

Vierailija

Minusta siinä on järkeä kaikki eivät ole samanlaisia voisitte muidenkin tyttöjen kanssa miettiä miksi hän on niin outo ja yrittäisitte edes olla hänen kavereita tai pyytäisitte joskus tyttöä kanssanne jonnekkin, meidän luokalla ei ole ketään jolla ei olisi kavereita.

Vierailija

No mmeidän vanhalla luokalla(eli ala-asteella) oli yks poika , joka oli tosi lyhyt ja käytti vähän erikoisia vaatteita(jotain kirpparikamaa). Sitä ei enää kiusattu niinkään kutosen lopussa, mut jos joku sano esim. moi, se ajatteli sen kiusaamiseks ja suuttu heti. Eli se tavallaan itekki pahens asiaa

Se, kiusataan riippuu myös omasta tahdosta ja no se riippuu ihan omasta itestään, kiusataanko vai ei.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Itse asiassa on järkeä. Haluaisitko itse olla ilman kavereita. Et lähes varmasti. Mietippä miltä sinusta tuntuisi, jos sinulla ei olisi kavereita, eikä sinua otettaisiin mukaan porukkaan.

Piia
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ei oo järkee!!! Meidänkin luokalla on yks tyttö joka ei tuu kenenkään kans toimeen ja opettaja vaan pakottaa olemaan sen kans..Se suuttuu joka asiasta ja menee kertomaan opettajalle ja sit on taas kauhee riita päällä..

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Siinä on hyvinkin paljon järkeä. Olisiko sinusta kivaa, jos olisit koko ajan koulussa yksin ja kukaan ei huolisi sinua mukaan leikkeihin. Onko teillä jokin kaverikerho johon pääsee vain tyylikkäitä ja vähemmän omituisia henkilöitä? Siinä ei ole mitään järkeä, sillä kaikkien pitää tulla toimeen keskenään. Täytyy sanoa, että tosi lapsellista porukkaa on, jos ajattelee, että "toi ei varmanakaan oo mun kaveri, kun sillä on tummat hiukset".

Ihan sama asia tuo "Meillä on luokal yks tyttö joka on vähän outo... Kukaan ei tykkää siitä" kuin sellainen, kuin "Meiän luokal kaikki on blondeja, paitsi se yks, jolla on tummat hiukset".

Lapsellista porukkaa!!

Jep Salwer.

Piia
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ankkarock kirjoitti:Siinä on hyvinkin paljon järkeä. Olisiko sinusta kivaa, jos olisit koko ajan koulussa yksin ja kukaan ei huolisi sinua mukaan leikkeihin. Onko teillä jokin kaverikerho johon pääsee vain tyylikkäitä ja vähemmän omituisia henkilöitä? Siinä ei ole mitään järkeä, sillä kaikkien pitää tulla toimeen keskenään. Täytyy sanoa, että tosi lapsellista porukkaa on, jos ajattelee, että "toi ei varmanakaan oo mun kaveri, kun sillä on tummat hiukset".<br />

<br />

Ihan sama asia tuo "Meillä on luokal yks tyttö joka on vähän outo... Kukaan ei tykkää siitä" kuin sellainen, kuin "Meiän luokal kaikki on blondeja, paitsi se yks, jolla on tummat hiukset".<br />

<br />

Lapsellista porukkaa!!<br />

<br />

Jep Salwer.

Haluisikko ite olla sellasen kaveri joka suuttuu ihan toistan IHAN joka asiasta??!??!?!?

Vierailija

Se on meiän rinnakkaisluokkalaisten kanssa, ja kun se sillon joskus oli meillä tai jollakin muulla, nii se sano KAIKILLE että "mä vihaan kaikkii muita meiän luokkalaisii tyttöi paitsi sua" eli tosi kaksnaamanen! Eli se ite on aiheuttanu sen tilanteen, ei me. Me oltiin sen kaa viel viime vuonna, kunnes se sitten alotti ton. Se on siltä lapsellista

Piia
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hupu97 kirjoitti:Se on meiän rinnakkaisluokkalaisten kanssa, ja kun se sillon joskus oli meillä tai jollakin muulla, nii se sano KAIKILLE että "mä vihaan kaikkii muita meiän luokkalaisii tyttöi paitsi sua" eli tosi kaksnaamanen! Eli se ite on aiheuttanu sen tilanteen, ei me. Me oltiin sen kaa viel viime vuonna, kunnes se sitten alotti ton. Se on siltä lapsellista

Joo toi on tuttua...

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Se on meiän rinnakkaisluokkalaisten kanssa, ja kun se sillon joskus oli meillä tai jollakin muulla, nii se sano KAIKILLE että "mä vihaan kaikkii muita meiän luokkalaisii tyttöi paitsi sua" eli tosi kaksnaamanen! Eli se ite on aiheuttanu sen tilanteen, ei me. Me oltiin sen kaa viel viime vuonna, kunnes se sitten alotti ton. Se on siltä lapsellista.

Kannattaisi muuten sanoa se omakin osuus asiaan, eikä puhua vain pahaa toisesta. Teilläkin on kyllä osuutta asiaan, eli on nyt turha alkaa syytellä vain tiettyä henkilöä.

Ja turha alkaa väittää, toista, että olette puhtaita pulmusia..

Kukaan ei ole täydellinen, jokaisessa on jokin vika, mutta kaikkien kanssa pitää tulla toimeen.

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:Se on meiän rinnakkaisluokkalaisten kanssa, ja kun se sillon joskus oli meillä tai jollakin muulla, nii se sano KAIKILLE että "mä vihaan kaikkii muita meiän luokkalaisii tyttöi paitsi sua" eli tosi kaksnaamanen! Eli se ite on aiheuttanu sen tilanteen, ei me. Me oltiin sen kaa viel viime vuonna, kunnes se sitten alotti ton. Se on siltä lapsellista.<br />

<br />

Kannattaisi muuten sanoa se omakin osuus asiaan, eikä puhua vain pahaa toisesta. Teilläkin on kyllä osuutta asiaan, eli on nyt turha alkaa syytellä vain tiettyä henkilöä. <br />

Ja turha alkaa väittää, toista, että olette puhtaita pulmusia..<br />

Kukaan ei ole täydellinen, jokaisessa on jokin vika, mutta kaikkien kanssa pitää tulla toimeen.

Oisko susta helppoo yrittää ystävystyä semmosen kaa, joka on ihan sun vastakohta? Kaikilla ihan eri musamaut, harrastukset ja kiinnostuksen kohteet kuin sillä! Meillä ei ole mitään puhumista yhtään mistään. Ollaan yritetty, ei onnannu. Ja nyt ope yrittää väkisin saada meidät kaveeraamaan sen kanssa. Me ei olla sille ilkeitä sanotaan aamusin "moi" eikä kisata sitä. Se viihtyy omissa oloissaan, joten ei väkisin. Ketään ei voi pakottaa. Se on väärin.

Vierailija

nooo... kuulkaas, meidänkin luokalla on tyttö, joka suuttuu melkein kaikesta ja valittaa aina, kuin mie oon mukamas suosituin ja se on pohjasakkaa pala pala pala mut mie oon silti sen kaveri, kosk en taho syrjii ketää ja vaik se oiskii ärsyttävä, oon sen kaa!

Vierailija

niin, ja se on tosi erilaine ku mie, eikä tykkää yhtää samoist asioist. Silti oon sen kaa, kosk se on pohjimmiltaa iha OK tyyppi!

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:Siinä on hyvinkin paljon järkeä. Olisiko sinusta kivaa, jos olisit koko ajan koulussa yksin ja kukaan ei huolisi sinua mukaan leikkeihin. Onko teillä jokin kaverikerho johon pääsee vain tyylikkäitä ja vähemmän omituisia henkilöitä? Siinä ei ole mitään järkeä, sillä kaikkien pitää tulla toimeen keskenään. Täytyy sanoa, että tosi lapsellista porukkaa on, jos ajattelee, että "toi ei varmanakaan oo mun kaveri, kun sillä on tummat hiukset".<br />

<br />

Ihan sama asia tuo "Meillä on luokal yks tyttö joka on vähän outo... Kukaan ei tykkää siitä" kuin sellainen, kuin "Meiän luokal kaikki on blondeja, paitsi se yks, jolla on tummat hiukset".<br />

<br />

Lapsellista porukkaa!!<br />

<br />

Jep Salwer.

Mua kiusataan siitä että mul on pitkät vaaleat kiharat hiukset.Ja siitä et on erilainen ku muut enkä oo samanlainen massatuatanto kuin muut.Minä saatan pitää rikkinäisii farkkuja johon on lätkitty hakaneuloja ja saatan pitää tonttulakkia kesällä sun muuta mut ei se tee must tyhmää!Kukaan ei koskaan halua olla minun kanssa tämän takia!

PS:Jos joku on samaa mieltä kun mä niin pistää youtubeen pelle miljoona- olen kaunis ja kuuntele sanoja.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat