kaikki heavy metalli fanit tänne päin (voi muutkin tulla sanoo kommenttinsa)

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

kuka kuuntelee heviä kaikki voi sanoa kommenttinsa hevistä ja voi sanoa mitä bändejä fanittaa toivon että kaikki osallistuu tähän :-X

Kommentit (14)

Vierailija

Heavy rock on hyvää musiikkia, mutta ei sitä aina jaksa esim. aamulla tai illallla milloin on väsynyt ja haluaa vähän rauhallista musiikkia kun Heavy Rock tarkoittaa raskasta rockia.

Vierailija

Heavy Metal on vain yksi Metal Genren alalaji. Joten kysymys olis pitänyt olla: Kaikki Metal fanit tänne päin. Anyway, itse kuuntelen metallia ja lempi bändejäni ovat KISS, Guns N' Roses, Iron Maiden, AC/DC ja Van Halen. Näistä kaikki patsi Iron Maiden ovat Hard Rockia, joka on mun suosikki Genre.

Vierailija

nightwish kirjoitti:Kuuntelen metallia ja jonkun verran rockia. Lempibändejäni ovat Nightwish, Marilyn Manson, Teräsbetoni, Sonata Arctica, Indica (ei ole metallia mutta on silti tosi hyvä) ja monia muita.

Aah Marilyn Manson ihana <333 onhan nightwish myös hyvä

Vierailija

Hallowale kirjoitti:

Duke Duck kirjoitti:lempi bändejäni ovat KISS, Guns N&#039; Roses, Iron Maiden, AC/DC

BTW AC/DC ei oo hevii vaan rockii....

AC/DC on Hard Rockia ja se lasketaan metalliksi.

Vierailija

Duke Duck kirjoitti:lempi bändejäni ovat KISS, Guns N' Roses, Iron Maiden, AC/DC

BTW AC/DC ei oo hevii vaan rockii....

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hallowale kirjoitti:BTW AC/DC ei oo hevii vaan rockii....

Sanoisin olevan enemmän hard rockia. En kyllä ole perehtynyt muun kuin metalin alalajeihin, enkä niistäkään tiedä kuin yleisimmät linjaukset sekä itseäni eniten kiinnostavat tyylit.

Tosiaan, kun on jo huomautettu topicin aiheen istuvan jo aikaisempaan topicciin, mitä järkeä tulla vastaamaan kysymykseen aivan kuin ei olisi tuota tietoa edes lukenut? Tämä kuuluisi vähintäänkin lukottaa, mutta minkäs teet, kun modeja ei ole. Pyydän ja vetoan, että ymmärtäisitte tällaisissa tilanteissa antaa topicin vajota ja kääntyä mainitun alkuperäistopicin puoleen.

Vierailija

Mä kuuntelen mieluiten Vanessa Hudgensia, Miley Cyrusia ja Ashley Tisdalea. Mä en pidä hevistä se on vaan mun mielipide.

Piia
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mä kuuntelen raskaampaa musiikkia.. Eniten tykkään kuitenki Scorpionssista,Led Zeppelinistä,Sonata Arcticasta ja monista muista joita en nyt jaksa luetella.. Oon kertonu niitä jossain muussa keskustelus..

Vierailija

Kuuntelen metallia ja jonkun verran rockia. Lempibändejäni ovat Nightwish, Marilyn Manson, Teräsbetoni, Sonata Arctica, Indica (ei ole metallia mutta on silti tosi hyvä) ja monia muita.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat