miten......

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

........vaihdetaan foorumia?

Kommentit (5)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

___Aku Ankka___ kirjoitti:Jos tahdot vaihtaa esim. Pulinasta Sarjoihin katso sen rivin alle jossa lukee kaiki tietolaari, kirajsto, pelit ja puuhat jne. ja katso sitten sen alle ja siellä lukee hahmot, tekijät, sarjat jne. ja painat sitten sitä minne haluat mennä. Niin yksinkertaista ja tämä keskustelu on yberhypersuper turha keskustelu.

Tai sitten vain osoiteriville kirjoittaa näin:

www.akuankka.fi/keskustelut/(tähän se johon haluaa, esim. pulinat).

Vierailija

Ööh, muotoileppa kysymyksesi uudelleen? Eri foorumeitahan on eri nettisivuilla, eri osoitteissa, mutta tuskin tarkoitat sitä?

Tarkoitatko kenties täällä Aku Ankka.fi sivuston foorumia, ja että miten vaihdetaan eri osioon, siis pulinoihin, tekijöihin, julkaisuihin, tekijöihin yms. ? Yritän vastata, kun olet täydentänyt kysymystäsi.

Vierailija

Miten niin turha keskustelu? Eikö saa kysyä neuvoa ja saada sitä?

Kyllä itsekkin tein kerran keskustelun jossa kysyin neuvoa ja sain vastauksia todella nopeaa, siitä olen kiitollinen. Vaikkakin minun kysymykseni oli turha en saanut haukkuja.

Vierailija

Ulappakeiju. kirjoitti:Miten niin turha keskustelu? Eikö saa kysyä neuvoa ja saada sitä?<br />

Kyllä itsekkin tein kerran keskustelun jossa kysyin neuvoa ja sain vastauksia todella nopeaa, siitä olen kiitollinen. Vaikkakin minun kysymykseni oli turha en saanut haukkuja.

Tottahan tuo on. Ja djlordi taisikin kertoa vastauksen, joten taidan mennä pulinoihin tekemään keskusteluja. HEi heh.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Jos tahdot vaihtaa esim. Pulinasta Sarjoihin katso sen rivin alle jossa lukee kaiki tietolaari, kirajsto, pelit ja puuhat jne. ja katso sitten sen alle ja siellä lukee hahmot, tekijät, sarjat jne. ja painat sitten sitä minne haluat mennä. Niin yksinkertaista ja tämä keskustelu on yberhypersuper turha keskustelu.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat