ootko huomannut oman virheesi keskusteluissa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mä tunnustan on tullu virheitä

Kommentit (4)

Vierailija

Minä en tajua oikein tämän keskustelun ideaa. Haluatko sinä siis, että kaikki kertovat omat virheensä näissä keskusteluissa? Ei, ei tämä voi mennä näin! Kaikki saavat pitää omat virheensä salassa. Tämä keskustelu on todella ahdistava, ja ethän edes itsekään kertonut mitä virheitä jos tässä edes piti kertoa niitä. Mickey Mouse-98, olet tehnyt tänään ainakin kaksi todella turhaa keskustelua. Se toinen on tämä, ja sitten se toinen on se "miten on mahdollista että....." keskustelu! Älä viitsi tehdä tälläisiä, tai jotain muita turhia keskusteluja. Mitäs jos kaikki tekisivät samalla tavalla kuin sinä? Silloinhan tämä foorumi olisi täynnä kaikkia "En osaa tehdä matikanläksyjäni, auttakaa" keskusteluja! Ja sittenkö olisi kiva käydä täällä? Toimituksella olisi ainakin kaksi kertaa enemmän näiden keskustelujen vahtimista.

Vierailija

MillaMagia8 kirjoitti:Minä en tajua oikein tämän keskustelun ideaa. Haluatko sinä siis, että kaikki kertovat omat virheensä näissä keskusteluissa? Ei, ei tämä voi mennä näin! Kaikki saavat pitää omat virheensä salassa. Tämä keskustelu on todella ahdistava, ja ethän edes itsekään kertonut mitä virheitä jos tässä edes piti kertoa niitä. Mickey Mouse-98, olet tehnyt tänään ainakin kaksi todella turhaa keskustelua. Se toinen on tämä, ja sitten se toinen on se "miten on mahdollista että....." keskustelu! Älä viitsi tehdä tälläisiä, tai jotain muita turhia keskusteluja. Mitäs jos kaikki tekisivät samalla tavalla kuin sinä? Silloinhan tämä foorumi olisi täynnä kaikkia "En osaa tehdä matikanläksyjäni, auttakaa" keskusteluja! Ja sittenkö olisi kiva käydä täällä? Toimituksella olisi ainakin kaksi kertaa enemmän näiden keskustelujen vahtimista.

kyllä se vähän niinku näin on... :(

Vierailija

ei kai sillä oo välii jos tekee virheen? onko kukaan huomannut ettei ole täydellinen? on tää maailma sellaista et kaikki mahdolliset viat pitää etsiä toisista et muissa olis muka enemmän vikaa ku ittes! suosittelen peiliin kattomista! ;)

Vierailija

eihän se haittaa ketään jos mä vaikka kirjoittaisin kuuku. kyllä kaikki sen luultavasti kuitenkin tajuais

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat