Oma hahmo?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Siis eli jos saisitte luoda oman hahmon ankkalinnaan niin kertokaa että mikä sen nimi olis ja minkä näkönen minkä lainen luonne yms.

mun hahmo olisi koira joka olisi kiltti,viekas ja joka näyttäisi meidän koiralta.

Kommentit (5)

Vierailija

Mun hahmo olis lihava ankka. Ankan nimi olisi Aimo von Kale. Sillä olisi frakki ja se lahjoittelisi rahaa kaikille. Se olisi hirveän rikas, mutta ei kovin onnellinen, sillä hänellä ei olisi ketään sukulaisia tai ystäviä. Aimo von Kale olisi kuitenkin hauska ja näyttäisi kaikille vain paremman puolensa. Aimo tykkäisi kovasti sikarin tupruttelusta. Nuoruudessaan hän olisi ollut onnellinen, mutta köyhä rakennusmies, mutta kun hänen isänsä ja vaimonsa kuolivat, onni vaihtui rahaan, sillä Aimo sai isänsä mittavan perinnön. Välillä Aimo heittäisi menneet nurkkaan ja pitäisi toden teolla hauskaa, kävisi jopa diskossa!

Vierailija

akkaridekkari kirjoitti:Mun hahmo olis lihava ankka. Ankan nimi olisi Aimo von Kale. Sillä olisi frakki ja se lahjoittelisi rahaa kaikille. Se olisi hirveän rikas, mutta ei kovin onnellinen, sillä hänellä ei olisi ketään sukulaisia tai ystäviä. Aimo von Kale olisi kuitenkin hauska ja näyttäisi kaikille vain paremman puolensa. Aimo tykkäisi kovasti sikarin tupruttelusta. Nuoruudessaan hän olisi ollut onnellinen, mutta köyhä rakennusmies, mutta kun hänen isänsä ja vaimonsa kuolivat, onni vaihtui rahaan, sillä Aimo sai isänsä mittavan perinnön. Välillä Aimo heittäisi menneet nurkkaan ja pitäisi toden teolla hauskaa, kävisi jopa diskossa!

Mahtavasti keksitty ite en olis keksiny yhtä hyvää hahmoa!Tuo hahmo sopisi todellakin aku ankkaan!:D

Vierailija

Itse asiassa olen keksinyt jo 3 hahmoa, kaikki ovat hiiriä, tietysti.

Ne eivät elä meidän tuntemassa ankka-maailmassa, vaan itse kesimässäni, jonka aika on tulevaisuutta meidän aikakauteemme verrattuna.

Yksi niistä on tyttöhiiri, joka puollustaa kaupunkia rikoksilta "ninjataidoillaan". Hän ei ole kuin taikaviitta tai Superhessu(eikä Mikki).

Toinen on myös tyttöhiiri (no aikuisia kummatkin ovat niin pitäis sanoa naishiiri...), joka auttaa edellistä, mutta hän omaa taikavoimia. En jaksa selittää miten, sillä se on pitkä tarina.

Viimeinen on kaupungin pahamaisin roisto, (kuten Mustakaapu Ankkalinalle ym.)Hän on mieshiiri ja omaa itsekkin taikavoimia. Se on vielä pitempi tarina.

Miksi muuten tarinoiden vorot ovat yleensä miehiä? Musta Pekka, Karhukopla, Mustakaapu, Karvakatti...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat