Erilaisia ominaisuuksia.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Siis erilaisia ominaisuuksiahan on kaikilla käyttäjillä.

Voi kyllä olla mielestäni erittäin pöljää tehdä taas tämänmoinen topic, mutta itse en ole tälläiseen törmännyt. Ja ainakin minun ja muutaman muun käyttäjän mielestä tämän aihe kuulosti kivalta, ja hekään eivät ole tälläistä nähnyt.

Tässä topicissa siis pitää kirjoittaa KOLMESTA TAI USEAMMASTA EDELLISESTÄ VASTAAJASTA joitakin mukavia/hassuja tai jonkinsorttisia ominaisuuksia, joista ne käyttäjät ei pahastu. Nyt kun minä tämän teen, on vain tämä aloitusviesti, joten ensimmäinen vastaaja voi tehdä ainoastaan minusta, sitä seuraava, siis toinen vastaaja, tekee minusta ja vastaaja ykkösestä, kolmas tekee minusta, vastaaja ykkösestä ja vastaaja kakkosesta jne. Ymmärsittekö te nyt varmasti?

Ja jotta kaikki ymmärtää, laitetaan vielä esimerkki:

Henkilö1 sanoo: Samissa hyvä ominaisuus on se, että hän on päläpäläpäläpäläpää...

Henkilö2 sanoo: Samissa hyviä ominaisuuksia voisi olla: päläpälpätipää... Ja käyttäjä1: den hyvä ominaisuus on päläpälä.

Henkilö3 sanoo: Samiss ahyviä ominaisuuksia on: pälpätipää, käyttäjä1: dessä: päläpälä, ja käyttäjä3:messa: pälpäti pää.

Muistakaan, siis AINA KOLMESTA EDELLISESTÄ, alun poikkeuksia lukuun ottamatta.

pahoittelen kirjoitusvirheitä.

Sivut

Kommentit (167)

Vierailija

Sami-96: Hyvin asiallinen käyttäjä, kirjoittaa tosi asiallisia viestejä. Ja todella aktiivinen.

Salwer1 st/: Asiallinen, aktiivinen ja huumorintajuinen käyttjä.

Ankkarock: Kirjoittaa asiallisia viestejä, keksii tosi, tosi hyviä keskustelun aiheita, tosi hyviä kilpailuja ja leikkejä. Erinomainen käyttäjä.

Nämä kaikki kolme ovat erinomaisia käyttäjiä.

Vierailija

Nostellaan... Laitan Nunosta ja A-rockista, sillä Salwerista olen jo laittanut.

Ankkarock: Tekee loistavia topiceja, on huumorintajuinen, aktiivinen ja asiallinen käyttäjä. Ja kirjoittaa myös hyiä visestejä Viestimaratoniin. :)

Nuno: Vähän uudempi tuttavuus, mutta loistavan asiallinen ja aktiivinen. Kirjoitusvirheitä ei viesteissä näy juuri ollenkaan.

Vierailija

Salwer

Salwer on pyörinyt foorumilla jo kauan, ja kirjoittanut paljon viestejä, jotka ovat olleet aina asiallisia. Salwer keksii myös hyviä topicceja, ja kirjoittaa kieliopillisesti aina hyvin. Myös erittäin ystävällinen ja mukava hemmo, jonka viestejä on ilo lukea. Jullemitali rapsahtaisi hänelle ainakin minun puolestani.

the legend of DUCK

Joskus kannatti kerhoja, ja silloin oli välillämme pientä väittely niistä, mutta nykyään, erittäin mukava käyttäjä. Viestit nykyään sopivan pitkiä, ja kielioppikin sujuu suhtkoht hyvin.

Wondy

Keskustelijoiden malliesimerkki. Kirjoittaa aina asiaa, ja pitkiä viestejä. Huumoria löytyy vaikka muille jakaa, ja tuntuu aina olevan aika hyvällä päällä. Pyörinyt sivulla jo alkuajoista, ja kirjoittanut jo yli 1100 viestiä, jossa kaikissa on ollut tekstiä enemmän kuin kolme riviä!:) Neuvoo aina, jos joku on pihalla jostain foorumin jutusta, ja häneltä, olen oppinut jopa kielioppia, mahtava käyttäjä!

Anteeksi mahdolliset kirjoitusvirheet :')

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Samissa on erikoista se, että hän ei kovin koskaan jätä kirjoitusvirheitä viesteihin, hän on kirjoittanut tosi paljon viestejä, ja on tosi mukava käyttäjä.

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Mickey mouse on asiallinen, muttei kovin aktiivinen.

Jonzkuaku kirjoittaa aika pitkiä viestejä, ja kaikki viestitovat asiallisia.

Akulainen95 ei ole kovin aktiivinen, mutta kirjoittaa pitkiä ja hyviä viestejä. On myös kohtelias.

Vierailija

Hämäyksen Hurrikaanista löytänen sellaisia ominaisuuksia, että hän kommentoi monen moisiin topicceihin, ja aina perusteluiden kanssa. Tarvittaessa hän neuvoo muita käyttäjiä.

Tapsa99 on muihin täällä oleviin käyttäjiin nähden täällä vielä hyvin nuori, mutta hänen viestinsä ovat parempia kuin monen vuosia häntä vanhemman viestit.

Jones Duck on mukava käyttäjä, jonka "ominaisuus" on kirjoitella panljon tälläisiin topicceihin. Kuten Edellisestä muistan-topicciin ja muihin sen tapaisiin.

Sami-96

Vierailija

The legend of duck on käyttäjä, joka menettää malttinsa helposti, ja sortuu sen myötä tekoihin joista maine kärsii.

_Wonderlust_ on vallan mahtava käyttäjä, joka ei suinkaan ole tänne liian vanha, vaan se on mukavaa, kun täällä on muita kokeneempia käyttäjiä jotka saattaa muita ohjastaa.

Frodo95 on erittäin mukava käyttäjä, jonka kanssa on kiva vaihtaa mielipiteitä, ja hän jos kuka ymmärtää mopojen päälle! :^D

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti: Hyvä käyttäjä, hiukan vanhahko tänne (ei pahalla), ja myös liian pikkutarkka.

Minäkö vanha! Pyh, sinuakin vain 2vuotta vanhempi, ja tietääkseni, ei 12vuotta niin kamalan paljoa ole! Ja pikkutarkka vai... Tuon kommentin voisi kyllä minun kohdalta pyyhkiä yli! "vanhahko"? En minä mikään muumio nyt sentää ole!

Vierailija

No, laitetaampa Nunosta ja Ankkarockista. Wieriistä kun olen jo laittanut, toosi monesti.

Eli siis:

Ankkarock on mukava käyttäjä, jolla on erittäin mahtava ankkatietämys! Kysyi häneltä melkein mitä tahansa Aku Ankkaan ja kumppaneihin liittyvää, hän kyllä tietää vastauksen!

Nuno on mukava käyttäjä, ja kun lukee hänen viestejään, niistä tunteen jonkin sortin rauhallisuuden. (Tosin hänen kuvastansakin se voi johtua...)

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

The legend of DUCK

Hyvä kirjoittelija, ei kovin aktiivinen, ja joskus säännöt ovat hukassa. Huom! Joskus.

Wonderlust:

Mahtava kirjoittelija, ja tosi hauska. "Mitä nyt enää dementialtani muistan" :D Sanoisin että on kirjoittajana kärkipäästä koko Akkarin saitilta!

Frodo95:

Pitkiä, ja kivoja viestejä kirjoitteleva jäbä. Häneltä pitäisi joidenkin ottaa kirjoitukseltaan mallia!

Vierailija

ankkafanissa on erikoista se että hänellä on hauska kuva.

pelle pennosessa erikoista on se että mun mielestä hänellä on aikaselkeitä viestejä.

sami-96 erikoista on se että hän on yksi harvoista kuka on saanut julle ankanpään mitallin.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hämäyksen hurrikaanin ominaisuus on se, että hän vastailee aika paljon erillaisiin topiceihin, mutta perustelee vastauksensa huolella. Hän myöskin löytää aina jotain positiivista muista käyttäjistä.

Tapsan ominaisuus on, että hän on nuori , mutta osaa kirjoitella hyvin vastauksensa ja on aktiivinen näillä sivuilla. Tapsa myöskään ei hauku ketään.

Jones Duckin ominaisuus on kuten Sami sanoi tälläiset topicit eli niiden keksiminen, otetaan esimerkiksi. kaivelu palvelu ja niihin kirjoittaminen. Oikein mukava käyttäjä, joka on myös rehellinen.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Laitan Nunosta ja Wieriistä, koska olen jo kehuskellut Sami-96:tta tarpeksi.

Nuno: Tosi mukava ja auttavainen käyttäjä. Ei kamalan aktiivinen, mutta sitäkin asiallisempi. Hän ei myöskään tee kirjoitusvirheitä.

Wierii: Kirjoittaa kivoja viestejä, ja on aika aktiivinen. On myös asiallinen käyttäjä.

Vierailija

Ankkafani315 on hyvin mukava käyttäjä, jonka nimimerkki on tässä foorumilla hyvin "tavallinen".

Pelle Pennosesta muistan ominaisuuksia sen verran että hän on hyvin joustava muiden ideoiden suhteen. Mutta hn tuo myös oman mielipiteensä selkeästi esille.

Ronken ominaisuuksia on se, että hän unohtaa aina ison alkukirjaimen. Kaikissa niissä viesteissä mitä mie olen nähnyt. En oikein mitään muuta tiedä.

Sami-96

Vierailija

Nostanpa tämän ylös...

Taikisfanista en muutes ole vielä tehnytkään:

Taikisfani on mukava käyttäjä, jolla on vahvat mielipiteet. Hän osaa sovetaa erilaisia asioita hyvin. Hänen kirjoittamansa teksti on sujuvaa, ja kun sitä lausuu ääneen, se kuulostaakin järkevältä.

Ja kiitoksia kaikille jotka minua ovat kehuneet! :^D

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat