Mitä haluat joululahjaksi?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kysymys siis kuuluu:mitä toivot joululahjaksi.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Öh...hiukan pehmoleluja ja ainakin Crash:Mind Over Mutantin,kenties Crash Team Racingin(joka sopisi PS2:selle).Ehkä uskon,ehkä en(joulupukkiin).

Vierailija

Iron Maiden-Somewhere Back In Time, Batman Dark Knight, Stereot ja jotain muuta. Eilen käytiin tosin ostamassa nuo kolme lahjaa :D.

Vierailija

litani:

1:I pod (äiti sano että en tuu saamaan sitä liian kallis :( )

2:roope-sedän vuosikerta

3:playmobilejä

Vierailija

Aku Ankan kaveri kirjoitti:Kysymys siis kuuluu:mitä toivot joululahjaksi.

no minä haluan joululahjaksi esimerkiksi sellaisen kirjan kuin: Roope Ankan elämä ja teot 2.

Vierailija

Minä toivon uutta kännykkää (joka on jo hankittu, näin sen paketin ruokahuoneen pöydällä!) ja namia (of course). Ja tuohon akulinon kysymykseen vielä, että olen varttunut jo siihen maailmaan, jossa en usko enää joulupukkiin - etenkään sen jälkeen, kun näin "joulupukin" tulevan pihallemme volvolla saati sitten sen jälkeen, kun "joulupukkina" toimi naapuri, joka oli nainen.

Vierailija

No en enää usko joulupukkiin, kun kerran tuli prätkäl taka pihalle

-.- Mutta joululahjaks Saan pari kolme bändipaitaa (System of a down, Guns N' roses ja metallican : D) Sit saan kaks sähkökitaraa ja Aku ankkoja... Ööh. Sit en muista lahjoista tiedäkkään, ja toivon lisäksi myös simpson kirjoja ja/tai tuotantokaus boxei....;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat