Tiedätko, milloin suomeen saapuu seuraavaksi ankkapiirtäjiä ja ketä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli, jos tiedät, milloin suomessa nähdään seuraavan kerran ankkapiirtäjiä, voit ilmoittaa sen tänne. Mielellään voisi myos kirjoittaa oman mielipiteensä vierailuista esim. onko paikat, missä piirtäjät ovat vierailleet hyviä, viipyvätko he liian vähän aikaa ja minne he voisivat seuraavaksi saapua. Eli myos kommenttia vanhoista saa kertoa.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

___Aku Ankka___ kirjoitti:Ainoat Piirtäjät jotka tiedän on juuri nämä hollanin mestarit eli Bas Heymans, Nadorp ja Bosch. Muita en juurikaan tiedä.

Taisit unohtaa Basin veljen Maun. Hänkin on tulossa.

Nelikko on tavattavissa Tampereella 28.-29. maaliskuuta, eli lauantaina ja sunnuntaina.

Vierailija

En ole asiaa tutkinut joten ei hajuakaan koska seuraava piirtäjä tulee, olen tavannut Don Rosan ja Milton&Jippesin ja Neljä Mestaria.

Kaikki tapaamispaikat oli mulle sopivia eli lähialueella, aika on aina liian lyhyt mutta nimmarit oon aina saanut. :D

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ankanpoika kirjoitti:Hollantilaisia Mestareita tulossa suomeen luultavasti ajankohdan 27.-29.3.2009 aikana, Tampereelle.<br />

Maaliskuussa saapuu ainakin Bas Heymans ja Michel Nadorp ja Wilma van den Bosch. Innolla odotellen!!

Joo luin siitä juuri sieltä nettisivuilta. Aku Ankan päätoimittaja haastattelee myös heitä siellä.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ankanpoika kirjoitti:Voi myos laittaa kenet piirtäjistä haluaisit suomeen!!

Cavazzanon vaikka joskus parin vuoden päästä, niin silloin voisin päästäkin sitä katsomaan.

Vierailija

Barksin tänne tietenkin tahtoisin, mutta sehän on mahdotonta... :^(

Itse en tulevista ankkapiirtäjistä tiedä, mutta olisi kyllä mukava, jos niitä tulisi.

Vierailija

Ankanpoika kirjoitti:Hollantilaisia Mestareita tulossa suomeen luultavasti ajankohdan 27.-29.3.2009 aikana, Tampereelle.<br />

Maaliskuussa saapuu ainakin Bas Heymans ja Michel Nadorp ja Wilma van den Bosch. Innolla odotellen!!

Tuohan on ihanaa! Vielä syntymäpäivänäni ja nimipäivänäni! Ja vielä Tampereelle jossa asun! Jee!! Tuohan olisi ihan mukava nimpparilahja.

Vierailija

Siis se tulee Tampereelle! Sitten taidan kävästä siellä!

Loistava mahdollisuus nähdä setiä, jotka ankkaa piirtävät.

Vierailija

Hollantilaisia Mestareita tulossa suomeen luultavasti ajankohdan 27.-29.3.2009 aikana, Tampereelle.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Ainoat Piirtäjät jotka tiedän on juuri nämä hollanin mestarit eli Bas Heymans, Nadorp ja Bosch. Muita en juurikaan tiedä.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Hmmm.... Joku tunnettun piirtäjän, jos saisi valita jonkun muun kuin ankkapiirtäjän valitsisin Albert Underzon.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat