Nais puolinen taikaviitta?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Siis kysymys kuuluu onko viitatar taikaviitan naispuolinen vastaavan lainen supersankari? Entä mikä viitataren oikea henkilöllisyys on? Onko hän iines? Kiitos jo valmiiksi kaikille ja anteeksi että olen tietämätön. :(

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Viitatar on Iines ja Taikaviitasta matkittu kilpailija (ainakin mun mielestä) eikä Taikaviitta pidä Viitattaresta.

Vierailija

Ja vielä muuten kuka on lukenut taskarissa 344 ilmestyneen tarinan Viitattaren paluu? Mulla on se taskari ja mä olen lukenut sen mutta se oli mun mielestä aika tylsä.

Vierailija

Mäkin olen kuullut Iineksestä, joka olisi "taikaviitan naispuolinen vastine", mut tiedä häntä. Aika vähän on esiintyny ( ja hyvä niin, vaikka Iineksestä pidänkin ) ;)

Vierailija

jos muistan oikein viitatar esiintyi ensimäisen kerran taskarissa Taikaviitta saa vastustajan siinä iines yritti näyttää Taikaviitalle että nainenkin pystyy olla supersankari.

Voi olla että olen väärässä en ole varma.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Pikkurottuska kirjoitti:Ja vielä muuten kuka on lukenut taskarissa 344 ilmestyneen tarinan Viitattaren paluu? Mulla on se taskari ja mä olen lukenut sen mutta se oli mun mielestä aika tylsä.

Olen lukenut, ei ollut mikään kauhean hyvä tarina. Jos ette tiedä tällaisia asioita, niin kannattaa vaikka Akupediasta katsoa tietoa.

Vierailija

Kyse on siis Viitattaresta, joka tosiaankin on Iines. Tarkistin senkin juuri yhdestä taskukirjasta, mikähän se numero oli? Ehdin jo alakertaan kävellessä sen unohtaa... ;^)

Vierailija

Iines on Viitatar, sillä Roope-sedän numerossa 343 oli juttu Viitattaresta ja siinä oli et Iines on Viitatar. :) =)

Vierailija

ei *iines* vaan lines!!!!! ja en ole lukenut yhtään tosta *lines supersankarista* yhtään enkä ole kuulutkaan paitsi nyt...

Vierailija

Viitatar on iines

se esiinty kai ekan kerran taskarissa "taikaviitta saa vastustajan"

(en muista numeroa) siinä iineksestä tuli viitatar

Vierailija

outoX kirjoitti:

Kukkuu!! kirjoitti:Siis kysymys kuuluu onko viitatar taikaviitan naispuolinen vastaavan lainen supersankari? Entä mikä viitataren oikea henkilöllisyys on? Onko hän iines? Kiitos jo valmiiksi kaikille ja anteeksi että olen tietämätön. :(

Se on Iines ja Taikaviitan apuri/kilpailija! Hymiöitä on lisää mm. (h) :) :D :- :@ :I :l

Niimpä.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lordittaja kirjoitti:Mäkin oon lukenut Viitattaresta jostain taskukirjasta..En kyllä muista...mutt joo...Viitatarhan on Iines....Onko kukaan lukenut tarinoita joissa Roopen se hovimestari Juuso on supersankari???Taisi olla jossain akuankka lehdessä...???

Joo, muistan lukeneeni yhden tarinan, jossa Juuso oli supersankari. Mielestäni se ei kyllä ollut Aku Ankka -lehti, vaan Taskari ehkä.

Vierailija

Kukkuu!! kirjoitti:Siis kysymys kuuluu onko viitatar taikaviitan naispuolinen vastaavan lainen supersankari? Entä mikä viitataren oikea henkilöllisyys on? Onko hän iines? Kiitos jo valmiiksi kaikille ja anteeksi että olen tietämätön. :(

kyllä! viitatar on myös tunnettu virrattarena eli hän on iines

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat