Akun nettikalenteri

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Onko kenellekään ollut ongelmia Nettikalenterin kanssa? Minulla se on mennyt joulusivun sekaan niin että siitä ei meinaa löytää oikeaa päivää ja kun oikea päivä löytyy niin sarjakuvasta ei saa selvää.

Kommentit (10)

Vierailija

Minulla ei ole mitään probleemia, justiinsa äsken kävin kisaan vastaamassa, ja päivän sarjakuvaruudut kattomassa... :^/

Vierailija

Niin Sami-96, toimitus kertoi että heillä oli teknisiä ongelmia, silloin ei todellakaan voinut vastata kalenterikisaan. Se koko osio puuttui etusivultakin djlordin sanoman vinkin kautta tuli erroria, mutta nyt tuo vika on korjattu ja etusivullahan on taas tuttu joulukuva!

Vierailija

adz kirjoitti:Niin Sami-96, toimitus kertoi että heillä oli teknisiä ongelmia, silloin ei todellakaan voinut vastata kalenterikisaan. Se koko osio puuttui etusivultakin djlordin sanoman vinkin kautta tuli erroria, mutta nyt tuo vika on korjattu ja etusivullahan on taas tuttu joulukuva!

Juu, mukavaa että probleemit on taas saatu korjattua, ja sivu toimii taas! Voi että kun minä tahtoisin tuon toimituksen "apina-avan" omakseni... :^D

Vierailija

Joo kiitos! Löytyi sieltä ja osallistuin kisaan ja klikkasin mutta erroria pukkas! Uskon et jotain häröä siel ny on! Helposti pääsi etusivulta suoraan joulukalenteriin yms. Hmm..outoa.

Vierailija

Joo huomasin yhen aikaa päiväl et siin oli kysely, mutku tulin sit uuestaa ni siihe oli tullu se joulupuuha höskä, ja pääsin osallistumaan. Pelästyin ihan. :D Toivottavasti ei tuu lisää tollaisia. Muuten mikä on "apina-ava" ??? :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat